Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Gi Group
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Komunikacja z klientami w formie pisemnej i telefonicznej
- Prowadzenie dokładnych i terminowych rejestrów w systemie
- Analiza i dokumentowanie problemów, proponowanie rozwiązań oraz zwracanie uwagi na problemy
- Bardzo dobra znajomość języka włoskiego ( C1) i dobra znajomość języka angielskiego(B2/C1)
- Doświadczenie w bezpośrednim wsparciu dla klientów zewnętrznych za pomocą telefonu, e-maila lub czatu
- Umiejętności rozwiązywania problemów oraz zdolność radzenia sobie w trudnych sytuacjach w sposób profesjonalny
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Umowa o pracę na cały etat
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Praca w międzynarodowym środowisku
- Praca na 2 zmiany
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym