Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta
Concentrix
- Lublin, lubelskie
- Stała
- Pełny etat
- Obsługa połączeń przychodzących
- Obsługa Klientów polskojęzycznych
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zainteresowanie nowymi technologiami
- Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
- Elastyczny grafik - praca zmianowa (poniedziałek-sobota)
- Wolne 2 soboty w miesiącu, wolne wszystkie niedziele i święta
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, MyBenefit, zniżki u naszych partnerów biznesowych)
- Szkolenie przygotowujące do pracy (w pełni płatne)
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
Praca.pl