Customer Service Manager
Michael Page
- Pruszków, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta
- Zarządzanie projektami
- Wprowadzanie zamówień do systemu ERP
- Obsługa Klientów anglojęzycznych (z różnych krajów w Europie)
- Współpraca z innymi oddziałami firmy m.in.: Ameryka Północna, Azja
- Bliska współpraca z technologami/inżynierami procesu, działem sprzedaży
- Kontakt z produkcją
- Analizowanie oraz szacowanie ryzyka
- Minimum kilkuletnie doświadczenie w obszarze customer service na stanowisku kierowniczym/liderskim
- Doświadczenie w firmie produkcyjnej (kilka lat)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie C1/C2 (codzienny kontakt z Klientami i wewnątrz organizacji)
- Preferowane doświadczenie w firmie o podobnym profilu
- Wykształcenie z obszaru poligrafii będzie dodatkowym atutem
- Bardzo wysokie umiejętności liderskie
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Chęć podejmowania wyzwań i realizacji celów
- Znajomość j. francuskiego lub innego dodatkowego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- Umowa o pracę
- Premia uzależniona od wyników
- Benefity: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, ZFŚS
- Praca w dynamicznie rozwijającej się spółce