Ekspert ds. Procesów i Analiz w Międzynarodowym Centrum Logistycznym
DHL
- Robakowo, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Wspieranie realizacji celów jednostki z wykorzystaniem analizy danych.
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z kluczowymi klientami w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi np. (uzgadnianie wolumenów, terminów odbioru, wymagań specjalnych itp.).
- Wspieranie prognozowania i tworzenia planów operacyjnych jednostki.
- Monitorowanie poziomu realizacji wskaźników oraz zgodności procesów ze standardami.
- Prowadzenie szkoleń i warsztatów, wykorzystywanie narzędzi ciągłego doskonalenia w codziennej pracy.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne ( w tym znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację).
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
- Myślenie analityczne, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Preferowane wyższe wykształcenie na kierunkach transport i logistyka, zarządzanie produkcją lub pokrewne.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z metodologią LEAN oraz obszarze szkoleń i audytu procesów.
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- coroczną podwyżkę (uzależnioną od wyników finansowych firmy i indywidualnej oceny rocznej).
- dodatek świąteczny do 1400 zł brutto,
- wczasy pod gruszą do 850 zł brutto,
- zniżki na przesyłki DHL na terenie Europy
- dostęp do platformy kafeteryjnej.
- pakiet opieki medycznej i ubezpieczenie na życie (zapłacisz tylko 2 zł),
- karta sportowa.
- nagrody w ramach konkursu na Człowieka Roku,
- nagrody jubileuszowe,
- prezenty z okazji narodzin dziecka, stypendia dla dzieci,
- uzyskanie pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- przystąpienie do Pracowniczego Programu Emerytalnego.
- w 2022 roku ok. 13 % osób awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym oraz w ramach ścieżek karier,
- posiadamy 24 autorskie szkolenia wewnętrzne oraz narzędzia wspierające Cię w planowaniu rozwoju, a osoby z najwyższym potencjałem są włączane do Programu Talentowego,
- ucz się języka angielskiego na kursie online dofinansowanym przez pracodawcę.