Młodszy specjalista ds. reklamacji i komunikacji (k/m)
Santander
- Poznań, wielkopolskie
- Umowa
- Pełny etat
- wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów za pośrednictwem kanałów elektronicznych i w formie pisemnej
- identyfikacja problemów zgłaszanych przez klientów i ich eskalacja w celu wypracowywania rozwiązań
- wspieranie pracowników w komunikacji z klientami
- komunikatywność
- umiejętność pisania i posługiwania się językiem polskim
- znajomość języka angielskiego (mile widziany poziom b2)
- umiejętność posługiwania się komputerem w szczególności pakietem Office 365
- wykształcenie wyższe w trakcie (ekonomia/zarządzanie/prawo/administracja/komunikacja/matematyka/IT/analizy danych)
- umiejętność pracy w zespole
- dostępność do świadczenia pracy minimum 25h w tygodniu
- znajomość rynku giełdowego
- biegłe posługiwanie się pakietem MS OFFICE (np. excel zaawansowany – tworzenie makr/ korzystanie z różnych źródeł danych)
- doświadczenie w komunikacji z klientami w szczególności za pośrednictwem kanałów elektronicznych
- udział w projektach strategicznych rozwijających usługi inwestycyjne
- pogłębienie umiejętności w zakresie komunikacji z klientami
- zapoznanie się z rynkiem kapitałowym w szczególności z rynkiem giełdowym, rynkach zagranicznych, instrumentami finansowymi/ produktami inwestycyjnymi
- wsparcie zespołu
- elastyczny czas pracy
- praca hybrydowa
- umowa zlecenie
- stosowanie najwyższych standardów zarządzania ryzykiem, dbanie o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług