Pytania często zadawane przez kandydatów

UBIEGANIE SIĘ O PRACĘ
Jak mogę się ubiegać o stanowisko pracy, które mnie interesuje?

Treść ogłoszenia zawiera szczegóły dotyczące składania aplikacji.
Niektóre oferty są opatrzone w formularz aplikacyjny, który należy wypełnić, inne zaś zawierają adres e-mailowy, na który należy przesłać CV.

Czy po wypełnieniu formularza aplikacyjnego podane przez mnie dane trafiają bezpośrednio do pracodawcy?

Jeśli formularz zostanie wypełniony zgodnie ze wskazówkami zamieszczonymi na źródłowej stronie z ogłoszeniem, dane powinny pomyślnie dotrzeć bezpośrednio do pracodawcy. Jeśli wystąpił błąd podczas wysyłania podania, warto skontaktować się z pracodawcą, aby potwierdził otrzymanie aplikacji.

Nie jestem pew(ien/na) czy moje podanie o pracę złożone przez Internet zostało dostarczone do pracodawcy. Nigdy nie otrzymał(em/am) potwierdzenia.

Nie wszyscy pracodawcy powiadamiają kandydatów o otrzymaniu aplikacji o pracę. Ponieważ pracodawcy nie gwarantują wysyłania powiadomień, brak potwierdzenia nie musi oznaczać, że pracodawca nie otrzymał podania.

Czy przeszukiwanie ofert pracy na stronie Careerjet jest płatne?

Nie, wszystkie usługi, które Careerjet oferuje kandydatom poszukującym pracy są zupełnie bezpłatne. Obejmują one: korzystanie z wyszukiwarki, powiadomienia e-mailowe, dodanie CV do bazy.

Przejdź na górę strony

JAK KORZYSTAĆ Z CAREERJET
Co to są słowa kluczowe?

Słowa kluczowe to wyrazy wprowadzane przez użytkownika do wyszukiwarki, które służą jako kryteria do zawężenia procesu wyszukiwania informacji.
Na przykład: przedstawiciel sprzedaży

Jak mogę ulepszyć wyniki wyszukiwania?

Proces wyszukiwania ofert można usprawnić przez dodanie wyrazów, które uściślą wyniki. Wskutek użycia („”) cudzysłowu, wyniki wyszukiwania będą dokładnie odpowiadać frazie znajdującej się wewnątrz cudzysłowu, natomiast umieszczenie znaku minus (-) przed danym słowem wykluczy ten wyraz z wyników wyszukiwania.
Na przykład, wpisanie w okno wyszukiwania: „przedstawiciel sprzedaży” -architektura, wyświetli oferty dla przedstawicieli sprzedaży, z wykluczeniem ofert z branży architektura.

Jak korzystać z usług Careerjet, aby znaleźć stanowisko pracy, które mnie interesuje?

Aby usprawnić proces szukania pracy, można użyć okna wyszukiwarki znajdującego się na stronie głównej lub skorzystać z zaawansowanych kryteriów wyszukiwania (dostępnych po prawej stronie przycisku „Szukaj”).
Po otwarciu konta można również zdefiniować powiadomienia e-mailowe, które są wiadomościami zawierającymi nowe oferty spełniające określone kryteria. Można również wprowadzić do naszej bazy swoje CV, tak aby zawsze mieć je pod ręką, gotowe do wysłania do pracodawcy z jakiegokolwiek komputera.

Jak mogę się zarejestrować?

Aby założyć konto należy kliknąć tutaj: Załóż konto/Zaloguj się

Przejdź na górę strony

KONTO KANDYDATA
Co zrobić w razie zapomnienia hasła?

Aby otrzymać email przypominający hasło, należy kliknąć w link Przypomnienie hasła.

Jak mam administrować swoim kontem?

Należy zalogować się na koncie przez kliknięcie w link Konto
Znajdują się tam linki: Imię, Email, Hasło i Usuń.
Imię umożliwia zmianę imienia i nazwiska
Email umożliwia zmianę adresu e-mailowego dla powiadomień
Hasło pozwala zmienić hasło dostępu do konta
Usuń daje możliwość likwidacji konta

Dlaczego otrzymuję powiadomienia o ofertach pracy, które nie spełniają wybranych przeze mnie kryteriów.

Prawdopodobnie wskazane kryteria nie są wystarczająco szczegółowe. Proces wyszukiwania ofert można usprawnić przez dodanie wyrazów, które uściślą wyniki. Wskutek użycia („”) cudzysłowu, wyniki wyszukiwania będą dokładnie odpowiadać frazie znajdującej się wewnątrz cudzysłowu, natomiast umieszczenie znaku minus (-) przed danym słowem wykluczy ten wyraz z wyników wyszukiwania.
Na przykład, wpisanie w okno wyszukiwania: „przedstawiciel sprzedaży” -architektura, wyświetli oferty dla przedstawicieli sprzedaży, z wykluczeniem ofert z branży architektura.

Jak mogę zmienić ustawienia powiadomień?

Aby zmodyfikować powiadomienie, należy zalogować się na koncie kandydata, kliknąć w link Powiadomienia/Wyszukane oferty, po czym w następny Edytuj.

Próbuję się zalogować, jednak system nie akceptuje mojego adresu e-mailowego i (lub) hasła. Dlaczego?

W takim przypadku, należy sprawdzić poprawność pisowni adresu e-mailowego i (lub) hasła.
Prosimy również pamiętać, że hasło jest wrażliwe na wielkość liter.

Zachowałe(a)m kilka ofert pracy na moim koncie. Czy moje CV jest automatycznie wysyłane do firm, czy może muszę je wysłać samodzielnie?

Kandydaci osobiście są odpowiedzialni za wysyłanie CV do firm.
Careerjet nie wysyła automatycznie żadnych życiorysów, jako że nie mamy pewności czy dany kandydat zachował konkretną ofertę by ubiegać się o stanowisko w niej opisane czy też zachował to ogłoszenie jedynie tymczasowo.

Jak mogę dodać swoje CV?

Zaloguj się na koncie, po czym kliknij w link CVs.
Następnie kliknij w Dodaj CV i zastosuj się do instrukcji podanych na ekranie.
Akceptujemy pliki w formacie .doc, .docx, .txt, .rtf, oraz .pdf.

Przejdź na górę strony