Marketing Product Manager

Helpfind

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 27 dni temu
Helpfind to największa i najnowocześniejsza firma odszkodowawcza w Polsce działająca w 100% on-line. W naszych działaniach, Klient oraz jego potrzeby stawiamy zawsze w centrum każdego z procesów. Stworzyliśmy młodą i nowoczesną firmę, zatrudniając przy tym blisko 250 Pracowników w trzech lokalizacjach w Polsce (Ostrów i Wrocław).Poszukujemy osoby, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej.Oferujemy pracę w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu pracy z biura z Ostrowa Wielkopolskiego i/lub Wrocławia.
Marketing Product ManagerDo obowiązków na tym stanowisku należeć będzie:
  • Planowanie i koordynacja kampanii marketingowych - zarządzanie harmonogramem kampanii, budżetem, zasobami oraz zespołami projektowymi
  • Znajomość branży finansowej - zrozumienie produktów finansowych, usług, regulacji oraz rynku jest kluczowe, aby móc skutecznie planować i realizować kampanie marketingowe
  • Tworzenie strategii marketingowej - współpraca z zespołem marketingu w celu opracowania strategii promocyjnej dla produktów lub usług, obejmującej kanały online i offline
  • Zarządzanie zespołem projektowym - nadzorowanie prac grafików, copywriterów, specjalistów SEO/SEM, programistów w celu zapewnienia terminowej realizacji projektu
  • Monitorowanie postępów projektu - bieżące śledzenie realizacji działań marketingowych i dopasowywanie strategii w razie potrzeby, reagowanie na problemy i przeszkody w projekcie
  • Analiza i raportowanie wyników kampanii - zbieranie danych z różnych narzędzi analitycznych, ocena skuteczności działań marketingowych oraz prezentacja wyników i rekomendacji na przyszłość
  • Współpraca międzydziałowa - koordynowanie działań z innymi działami firmy (np. sprzedaż, obsługa klienta, IT), aby upewnić się, że kampanie są zgodne z ogólnymi celami firmy
  • Budżetowanie - zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja zasobów i pilnowanie, aby kampanie mieściły się w ustalonych kosztach
  • Zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami - utrzymywanie kontaktu z zewnętrznymi partnerami, takimi jak agencje reklamowe, dostawcy usług, drukarnie czy media
  • Optymalizacja kampanii - ciągłe testowanie elementów kampanii, optymalizacja reklam, kreacji, targetowania w celu poprawy skuteczności działań
  • Zarządzanie terminami i priorytetami - zapewnienie, że wszystkie elementy kampanii są realizowane zgodnie z ustalonym harmonogramem i mają odpowiedni priorytet
  • Spójność - utrzymywanie spójności przekazu produktu
Od Kandydata oczekujemy:
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi w branży finansowej lub pokrewnej
  • Doświadczenia w marketingu cyfrowym, w tym: SEO, SEM, social media, e-mail marketing i marketing automation
  • Umiejętności analizy danych
  • Umiejętności pracy pod presją i zarządzanie wieloma projektami
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętności współpracy z zespołami międzydziałowymi (np. sprzedaż, obsługa klienta)
  • Doświadczenia w tworzeniu i optymalizowaniu komunikacji marketingowej
  • Zdolności strategicznych - planowanie kampanii zgodne z celami biznesowymi firmy oraz przewidywanie zmian na rynku i odpowiednie reakcje
  • Zdolności do zarządzania ryzykiem
Z naszej strony gwarantujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności Kandydata
  • Zatrudnienie na podstawie preferowanej przez Kandydata formy umowy
  • Pracę od poniedziałku do piątku
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w stylu 'loft'
  • Owocowe dni
  • Nielimitowaną kawę z lokalnej palarni
  • Szkolenia wprowadzające oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy
  • Samodzielność w realizacji zadań
  • Możliwość udziału w wewnętrznym programie poleceń pracowniczych
  • Możliwość skorzystania z benefitów tj. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Jobdesk.pl

Podobne oferty pracy

  • P2P Manager

    ManpowerGroup

    • Wrocław, dolnośląskie
    Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie…
    • 18 godzin temu
  • Key Account Manager - Unilever

    Cursor S.A.

    • Wrocław, dolnośląskie
    realizacja i wdrażanie strategii sprzedaży dla regionalnych sieci lokalnych w kategorii lodów osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych (dystrybucja, dostępność, wprowadzanie n…
    • 19 godzin temu
  • Marketing Product Manager

    Helpfind

    • Wrocław, dolnośląskie
    Helpfind to największa i najnowocześniejsza firma odszkodowawcza w Polsce działająca w 100% on-line. W naszych działaniach, Klient oraz jego potrzeby stawiamy zawsze w centrum każd…
    • 26 dni temu