
Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego
- Wrocław, dolnośląskie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
- Umowę o pracę tymczasową
- Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
- Pracę w trybie hybrydowym z biura we Wrocławiu (2 dni w tygodniu praca w biurze, 3 dni pracy zdalnej)
- Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
- Zaawansowana znajomość MS Excel
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w finansach lub księgowości
- Dbałość o szczegóły
- Samodzielność w pracy
- Zarządzanie złożonymi procesami operacyjnymi, w tym wymaganiami Automated Licence Distribution, ofertami, koordynacją transakcji, przetargami, fakturami dostawców i raportowaniem sprzedaży
- Kontakt z klientami
- Wspieranie i zarządzanie prawnie zatwierdzoną dokumentacją
- Rozwiązywanie problemów biznesowych i wprowadzanie usprawnień procesów
- Zarządzanie prognozą sprzedaży
- Realizacja zadań związanych z finansowaniem i rezerwacjami
- Monitorowanie płatności dla dostawców i realizacji celów wolumenowych
- Współpraca z działem sprzedaży i zarządzanie relacjami z resellerami