Specjalista ds. wdrażania produktu
Randstad
- Oława, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość rozwoju w zespole który tworzymy od początku
- dużą samodzielność w działaniu
- pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny)
- po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- monitorowanie kierunków rozwoju produktów i rozwiązań w zakresie bankowości internetowej i mobilnej
- znajomość produktów bankowych i procesów handlowych oraz kanałów dostępu
- współtworzenie nowych funkcjonalności, które wspierają sprzedaż i obsługę produktów handlowych
- inicjowanie nowych produktów zgodnych z potrzebami klienta
- opracowywanie specyfikacji wymagań funkcjonalnych produktów i ich analiza pod kątem możliwości i sposobu ich realizacji
- współpraca z centralą oraz innymi działami banku w celu usprawnień i modyfikacji stosowanych rozwiązań technologicznych
- wsparcie pracowników banku i klientów w rozwiązywaniu problemów, upraszczaniu procesów sprzedaży produktów
- aktywne uczestniczenie we wdrożeniu CRM zarówno od strony technicznej jak i bieżącego użytkownika
- wykształcenie wyższe lub trakcie studiów na kierunkach matematyka, finanse, bankowość lub pokrewne
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio/zaawansowanym
- znajomość oprogramowania służącego elektronicznemu obiegowi dokumentów
- samodzielność w działaniu, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów
Jobs.pl