Key Account Manager

CEWAR Wiech Spolka Jawna

  • Białystok, podlaskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
Jesteśmy renomowaną firmą działającą od wielu lat w branży między innymi narzędziowej i spawalniczej. Nasza marka jest synonimem jakości, innowacyjności i profesjonalizmu. Obsługujemy klientów w całej Polsce, dostarczając rozwiązania dopasowane do ich potrzeb. KOGO SZUKAMY?Poszukujemy dynamicznej, ambitnej osoby na stanowisko Key Account Managera, która będzie odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami firmy w rejonach: : Bydgoszcz, Stalowa Wola, Radom ,Białystok, Rzeszów, Ciechanów i okolice.Key Account ManagerObowiązki
  • realizacja strategii marketingowej i sprzedażowej na powierzonym terenie,
  • aktywna sprzedaż,
  • pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami,
  • organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych,
  • planowanie i realizacja budżetów sprzedaży,
  • poszukiwanie nowych dróg sprzedaży oraz inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
  • monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji,
  • doradztwo techniczne w zakresie produktów czołowych producentów narzędzi,
  • raportowanie wyników pracy,
  • przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w firmie,
  • dbanie o dobre imię i wizerunek firmy,
  • stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.
Wymagania
  • bardzo ważne : wykształcenie techniczne (min. średnie),
  • doświadczenie w sprzedaży produktów branży narzędziowej , spawalniczej
  • Zarządzanie portfelem klientów B2B
  • Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe oraz umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • silna motywacja do osiągnięcia założonych celów,
  • dyspozycyjność i mobilność,
  • znajomość specyfiki regionalnego rynku,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office- MS Excel),
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów)
  • samodzielnego organizowania planu pracy
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów
  • prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karty sportowe
  • darmowy system szkoleń produktowych, sprzedażowych i interpersonalnych,
  • wsparcie managera sprzedaży,
  • dostęp do niezbędnych materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • sprzedaż najlepszych produktów dostępnych na rynku,
  • dużą samodzielność w pracy,
  • możliwość awansu zawodowego,
  • możliwość intensywnego rozwoju osobistego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Gowork