Doradca serwisowy w biurze obsługi klienta serwisu

Tandem sp. z o.o.

  • Kielce, świętokrzyskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
TANDEM Sp. z o.o. prowadzi działalność sprzedażową od 2000 roku, specjalizując się w oferowaniu nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych marek Renault i Dacia.Firma TANDEM, autoryzowana stacja obsługi, zajmuje się zarówno serwisem pojazdów, jak i sprzedażą oryginalnych części zamiennych. W ramach współpracy z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, realizuje likwidację szkód komunikacyjnych w sposób bezgotówkowy.Do obiektu otwartego wiosną 2000 roku w Będzinie, wkrótce dołączył drugi punkt w Częstochowie, uruchomiony w tym samym roku. W 2009 roku miało miejsce otwarcie nowego obiektu w Kielcach.Dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz licznym szkoleniom, przeprowadzanym dla pracowników, TANDEM zapewnia klientom pomoc na wysokim poziomie.TANDEM Sp. z o.o.Adres: ul. Czeladzka 67, 42-500 BędzinFilia: ul. Krótka 16, 42-200 CzęstochowaFilia: ul. Transportowców 16, 25-672 KielceKRS: 0000151875, Sąd Rejonowy w Katowicach, Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoNIP: 625-20-30-759Kapitał Zakładowy: 1 425 000,00 PLNING Bank Śląski, nr: 68 1050 1142 1000 0022 4362 7607IBAN: PL 68 1050 1142 1000 0022 4362 7607NR BIC (SWIFT): INGBPLPWTANDEM sp. z o.o. - Autoryzowany Dealer i serwis Renault oraz Dacia z oddziałami w Będzinie, Częstochowie i Kielcach.W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Doradca serwisowy w biurze obsługi klienta serwisu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Twój zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa klienta, obejmująca bezpośredni kontakt oraz wsparcie na każdym etapie realizacji usługi,
  • przyjmowanie i rejestrowanie zleceń serwisowych oraz koordynacja ich realizacji,
  • sporządzanie szczegółowych wycen kosztów napraw i usług serwisowych,
  • doradztwo techniczne w zakresie napraw, konserwacji oraz przeglądów pojazdów,
  • bieżąca współpraca z zespołem mechaników oraz pracownikami innych działów firmy,
  • koordynacja procesów posprzedażowych, w tym monitorowanie jakości świadczonych usług,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi klienta.
WYMAGANIA:Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej lub serwisowej,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki pojazdowej,
  • umiejętność efektywnej pracy w zespole,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista oraz orientacja na jakość obsługi klienta,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:To oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia na cały etat w oparciu o umowę o pracę,
  • terminowe wynagrodzenie oparte na podstawie i premii uzależnionej od indywidualnych wyników pracy,
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje, wewnętrzne i zewnętrzne,
  • dobre wejście - kompleksowy proces adaptacyjny.

Aplikuj.pl

Podobne oferty pracy

  • DORADCA / DORADCZYNI KLIENTA

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Kielce, świętokrzyskie
    Numer oferty: StPr/25/1966 Obowiązki: zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów w sklepie aktywne doradztwo i pomoc Klientowi w zakupach dbanie o ekspozycję towarów zgodną z…
    • 4 dni temu
  • MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Kielce, świętokrzyskie
    Numer oferty: StPr/25/1970 Obowiązki: obsługa klienta poprzez przyjmowanie zamówień telefonicznie i mailowo, wprowadzanie ich do systemu wewnętrznego w celu realizacji. Wymaga…
    • 4 dni temu