accounting and controlling manager

Randstad

  • Świebodzin, lubuskie
  • 36,00 PLN za godzinę
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 28 dni temu
Chciałbyś rozwijać swoje kompetencje w stabilnej, międzynarodowej organizacji i mieć realny wpływ na procesy finansowe oraz działalność firmy?Jeśli masz doświadczenie finansowe w firmach o profilu produkcyjnym i płynnie posługujesz się językiem angielskim koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą pracy!accounting and controlling manager Nr ref.: 45/8/2025/NP/264030/jobs.pl Świebodzin (lubuskie)Oferujemy
  • ciekawą i rozwojową rolę w firmie o kulturze skandynawskiej
  • kluczowe stanowisko z realnym wpływem na działalność firmy
  • możliwość pracy hybrydowej
  • prywatną opiekę medyczną
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • ścisłą współpracę z działem finansowym w Finlandii
Zadania
  • kompleksowy nadzór nad operacjami finansowymi i ich zgodnością z przepisami prawa
  • kontrola gospodarki magazynowej (nadzór i rozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych)
  • koordynacja zamknięć okresów rozliczeniowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych)
  • terminowe przygotowywanie raportów dla Grupy i instytucji zewnętrznych (np. GUS)
  • odpowiedzialność za rozliczenia międzygrupowe zgodnie z polityką cen transferowych
  • kontrola kosztów wytworzenia
  • obsługa audytów oraz kontakt z instytucjami zewnętrznymi
  • współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań systemowych w obszarze finansów
  • opracowywanie raportów zarządczych dla jednostek biznesowych
  • przygotowanie i monitorowanie budżetów (rocznych i kwartalnych)
  • zarządzanie płynnością finansową, przepływami pieniężnymi oraz kontakt z bankami
  • tworzenie analiz rentowności, modeli finansowych i scenariuszy biznesowych
  • monitorowanie KPI i analiza opłacalności inwestycji
  • rozliczenie projektów inwestycyjnych
  • kalkulacja podatku od nieruchomości
  • wsparcie strategiczne dla zarządu poprzez analizy finansowe i operacyjne
  • rozwój systemu controllingu i narzędzi raportowania
  • udział w projektach optymalizacji kosztów i zwiększania efektywności
  • pełnienie roli kluczowego użytkownika ERP w obszarach związanych z finansami
Oczekujemy
  • wykształcenia wyższego w zakresie finansów, rachunkowości lub pokrewnych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmach produkcyjnych (np. w roli kontrolera finansowego, głównego/samodzielnego księgowego)
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • praktyczna znajomości obszaru controllingu w firmie produkcyjnej
  • dobrej znajomości zagadnień związanych z produkcją, wyceną zapasów oraz kalkulacją kosztów
  • znajomości zasad rachunkowości zarządczej i finansowej, w tym MSSF
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomości systemów ERP i narzędzi raportowych
  • mile widziana znajomość systemu Microsoft D365
  • gotowości do pracy w systemie hybrydowym
Agencja zatrudnienia - nr wpisu 47ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Jobs.pl

Podobne oferty pracy

  • Manager

    Sm-Project Sp. z o.o.

    • Świebodzin, lubuskie
    Manager Obowiązki Raportowanie wyników pracy własnej i swojego zespołu. Przeprowadzanie rekrutacji nowych Doradców. Określane celi sprzedażowych dla zespołu. Monitorowanie …
    • 18 dni temu
  • Graduate Area Manager

    Amazon

    • Świebodzin, lubuskie
    DESCRIPTION When you join Amazon as an Area/Shift Manager, you'll gain experience leading a large and diverse team to make sure your area of the business keeps pace with demand. …
    • 6 godzin temu