
Psycholog(-żka) biznesu
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Umowa o pracę (pierwsza na 12 miesięcy)
- Praca hybrydowa (w biurze w Warszawie , ul. Aleja Jana Pawła II 17 - przy Rondzie ONZ lub we Wrocławiu, ul. Robotnicza 11)
- reagowanie na zgłoszenia pracowników dot. relacji pracowniczych (naruszenia typu mobbing, dyskryminacja, konflikty, trudności we współpracy) – prowadzenie postępowań wyjaśniających, diagnoza, formułowanie wniosków i rekomendacji
- zaangażowanie w rozwiązywanie sytuacji trudnych, konfliktowych (bieżące doradztwo, konsultacje, mediacje)
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń/warsztatów/webinarów służących przeciwdziałaniu naruszeniom w relacjach pracowniczych
- obsługa relacyjnego telefonu zaufania służącego do konsultacji trudnych sytuacji
- przygotowanie materiałów edukacyjnych/raportów służących dzieleniu się wnioskami z podjętych działań interwencyjnych
- realizowanie działań komunikacyjnych z obszaru etyki w relacjach pracowniczych (oddziaływanie na postawy menedżerskie i pracownicze)
- podejmowanie działań służących budowaniu kultury speak up’u w organizacji (kształtowanie gotowości pracowników do zgłaszania trudnych sytuacji w pracy, otwartości na dialog na trudne tematy)
- ścisła współpraca z innymi jednostkami Pionu, Banku i Organizacjami Związkowymi.
- znasz bardzo dobrze język angielski
- masz doświadczenie w pracy w obszarze relacji pracowniczych/społecznych
- umiesz przekazywać konstruktywną informację zwrotną w formie ustnej i pisemnej (np. tworzenie raportów z diagnozy)
- umiesz tworzyć treści edukacyjne z obszaru relacji pracowniczych i umiejętności interpersonalnych (np. artykuły, webinary itd.)
- łatwo nawiązujesz długotrwałe relacje i umiesz wzbudzać zaufanie
- masz umiejętność skutecznej komunikacji oraz jesteś nastawiony/-a na współpracę
- cechuje Cię empatia, autentyczność, postawa życzliwości i akceptacji dla różnorodności.
- wykształcenie wyższe psychologiczne
- znajomość prawa pracy
- Umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy)
- Pracę w trybie hybrydowym
- Prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego);
- System kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego;
- Kartę Multisport;
- Ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach;
- Aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony;
- Wyprawkę dla dzieci;
- Benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala;
- Platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne.
- Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań
- Przez początkowy okres pracy będzie towarzyszył Ci Buddy, który pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.