Lider Zespołu Wsparcia IT
Greenminds
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Masz wyższe wykształcenie (preferowane techniczne)
- Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami IT oraz wsparciem użytkowników w dużych organizacjach (1000+ stanowisk)- warunek konieczny !
- Znasz praktycznie procesy ITIL – zwłaszcza zarządzanie incydentami – i pracowałeś/-aś z narzędziami ServiceDesk/ITSM (np. ServiceNow)
- Bardzo dobrze poruszasz się w środowisku Microsoft 365 i znasz narzędzia pracy grupowej
- Masz doświadczenie w zarządzaniu SLA i dbasz o ich dotrzymanie
- Potrafisz skutecznie komunikować się z użytkownikami i menedżerami – masz podejście partnerskie i proklienckie
- Jesteś osobą proaktywną – potrafisz przewidywać wyzwania i im zapobiegać
- Masz naturalne cechy lidera i umiesz motywować zespół
- masz doświadczenie w transformacjach IT lub optymalizacji usług,
- znasz specyfikę zamówień publicznych,
- zarządzałeś/-aś budżetem operacyjnym lub inwestycyjnym,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2.
- Tworzenie i realizacja strategii w obszarze środowiska pracy cyfrowej oraz wsparcia użytkowników
- Zarządzanie zespołem – organizacja pracy oparta na mierzalnych wskaźnikach jakości i efektywności
- Opracowywanie i wdrażanie standardów IT
- Nadzór nad 1. i 2. linią wsparcia technicznego
- Zarządzanie cyklem życia sprzętu i oprogramowania
- Planowanie i realizacja zakupów IT
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
- Odpowiedzialność za budżet działu
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny i coroczne premie
- Możliwość realnego wpływu na rozwój środowiska pracy cyfrowej
- Partnerskie podejście i przestrzeń do działania
- Pracę, w której liczy się jakość, odpowiedzialność i zaufanie