Kontroler/-ka administracyjno-kasowy/-a 40h

  • Gdynia, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 17 dni temu
Opis firmyCOS oferuje garderobę gotową do noszenia i akcesoria zakorzenione w wyjątkowej jakości i trwałym designie. Charakteryzuje się wyrafinowaną estetyką, która ucieleśnia luksus, kładąc nacisk na rzemiosło, innowacyjne podejście oraz inspirujące trendy w modzie.Opis stanowiskaJako Kontroler/-ka administracyjno-kasowy/-a odgrywasz kluczową rolę w zapewnieniu, że nasze zaplecze i stanowiska kasowe są zarówno zorganizowane, jak i precyzyjnie przygotowane pod kątem optymalnej wydajności. Utrzymując wysokie standardy i wdrażając procedury, bezpośrednio przyczyniasz się do poprawy zarówno bezpośrednich, jak i pośrednich doświadczeń związanych z obsługą klienta. Twoja współpraca z zespołem zarządzającym jest kluczem do zwiększenia rentowności poprzez inteligentną logistykę i wydajną operacyjność sklepu. Razem nie tylko tworzymy sklep, ale również angażujące i dochodowe doświadczenie.Kluczowe obowiązki
  • Oferowanie klientom wysokiego poziomu obsługi poprzez doradztwo w zakresie stylizacji, wiedzę o produktach i doświadczenie w sklepie
  • Otwieranie i zamykanie sklepu oraz wspieranie innych członków zespołu zarządzającego w razie potrzeby
  • Przetwarzanie i bankowość codziennej sprzedaży
  • Wprowadzanie listy płac
  • Odpowiedzialność za wynik audytu sklepu i szkolenie innych w zakresie operacyjności sklepu
  • Przyjmowanie i praca z dostawami
  • Nadzorowanie działalności sklepu
  • Uzupełnianie zapasów
  • Bycie ambasadorem marki i zapewnianie najlepszych doświadczeń naszym klientom
KwalifikacjeNa stanowisko Kontrolera/-ki administracyjno-kasowego/-ej poszukujemy osób, które ucieleśniają ducha pracy zespołowej, ciągłego doskonalenia i świadomości kosztów. Optymistyczne nastawienie i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się okoliczności i preferencji klientów to kluczowe cechy, które cenimy. Posiadasz umiejętność podejmowania niezależnej inicjatywy, odpowiadając na potrzeby zarówno biznesowe, jak i klientów, efektywnie, jak i skutecznie zarazem.Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces:Wiedza
  • Rozumiesz, co składa się na doskonałą obsługę klienta
  • Masz doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub obsłudze klienta
  • Dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu gotówką i wprowadzaniu listy płac będzie dodatkowym atutem
Motywacja
  • Lubisz pracować w zespole i z klientami
  • Spełniasz się w rutynowych zadaniach i organizowaniu siebie i innych
Zachowanie
  • Wyrażasz swoje opinie, ale jesteś w stanie zaakceptować wspólne pomysły
  • Podejmujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za realizację wyznaczonych zadań i zapewnianie naszym klientom wspaniałych doświadczeń
  • Cechuje Cię samoświadomość, rozumiesz, że działania mają konsekwencje, a w interakcjach wykazujesz się szacunkiem i brakiem osądu
  • Skutecznie ustalasz priorytety i dostosowujesz się do nagłych zmian
  • Komunikujesz się jasno i zwięźle
  • Dostrzegasz możliwości usprawnienia codziennych procesów
Dotychczasowe osiągnięcia
  • Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu innych w zakresie BHP i/lub procedur bezpieczeństwa
  • Doświadczenie w obsłudze sklepu, w tym procedury otwierania i zamykania sklepu, praca z dostawami
Dodatkowe informacjeStanowisko na cały etat z umową na 40 godzin tygodniowo. Aplikuj, przesyłając swoje CV w języku polskim lub angielskim tak szybko, jak to możliwe. Ze względu na zasady dotyczące danych, akceptujemy tylko aplikacje za pośrednictwem naszej strony kariery.BenefityWszystkim naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne benefity z szerokimi możliwościami rozwoju. Wszyscy nasi pracownicy otrzymują 25% zniżki pracowniczej, możliwej do wykorzystania we wszystkich markach Grupy H&M w sklepach i online. Oprócz zniżki pracowniczej, wszyscy nasi pracownicy są objęci Programem Motywacyjnym H&M - HIP. Więcej informacji na temat programu motywacyjnego H&M można znaleźćOprócz tego, nasi współpracownicy otrzymują również:
  • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
  • Programy MultiSport i MultiLife
  • H&M Incentive Program
  • Ubezpieczenie na życie UNUM
  • Allianz Prywatne ubezpieczenie medyczne
  • Program poleceń
  • Urlop jubileuszowy
  • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju

H&M

Podobne oferty pracy

  • Kontroler/-ka administracyjno-kasowy/-a 40h

    COS

    • Gdynia, pomorskie
    Opis firmy COS oferuje garderobę gotową do noszenia i akcesoria zakorzenione w wyjątkowej jakości i trwałym designie. Charakteryzuje się wyrafinowaną estetyką, która ucieleśnia l…
    • 17 dni temu
    • Aplikuj teraz
  • Pracownik administracyjno-biurowy z językiem niemieckim

    Inzon Group

    • Gdynia, pomorskie
    Firma Inzon Energy Sp z o o poszukuje energicznego i zaangażowanego pracownika administracyjno-biurowego do naszego zespołu. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną i potrafi…
    • 17 dni temu
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    Inzon Group

    • Gdynia, pomorskie
    Firma Inzon Energy Sp z o o poszukuje energicznego i zaangażowanego pracownika administracyjno-biurowego do naszego zespołu. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną i potrafi…
    • 17 dni temu