Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
  • Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
  • Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
  • Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
  • Motywacja do nauki i rozwoju
  • Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)
Oferujemy
  • Możliwość rozwoju zawodowego - większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
  • Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
  • Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
  • Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
  • Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
  • Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl