Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
- Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
- Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
- Motywacja do nauki i rozwoju
- Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)
- Możliwość rozwoju zawodowego - większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
- Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
- Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
- Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
- Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Praca.pl