
starszy specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Gdynia, pomorskie
- 7 350-7 965 PLN miesięcznie
- Stała
- Pełny etat
- nadzoruje, koordynuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień Wykonawcom, współpracuje z komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami
- uczestniczy w pracach komisji przetargowej, w tym bada i ocenia złożone oferty, opracowuje dokumentację przetargową, koordynuje pracami komisji przetargowej oraz czynnościami związanymi z przebiegiem postępowania odwoławczego
- opracowuje i publikuje ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu
- koordynuje postępowania wyjaśniające, przygotowuje i przekazuje kopie dokumentów oraz udziela pisemnych wyjaśnień podmiotom kontrolującym i instytucjom nadzorującym prawidłowość realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
- analizuje i interpretuje obowiązujące przepisy i orzecznictwo w zakresie prawa zamówień publicznych
- sporządza sprawozdania oraz prowadzi statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
- Wykształcenie: wyższe profilowe kierunek: prawo, administracja lub wyższe oraz studia podyplomowe w obszarze zamówień publicznych
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze: zamówienia publiczne
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze: administracja publiczna
- Znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa cywilnego, postępowania administracyjnego, dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie wykonywanych zadań
- Ruchomy czas pracy
- Indywidualny rozkład czasu pracy
- Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Miejsce do odświeżenia się
- Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 7 349,80 zł - 7 965,27 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrzmiejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- winda
- brak podjazdu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- miejsce do odświeżenia sięinne czynniki, w tym niebezpieczne:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennieDodatkowe informacje
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
- Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
- Aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 3212, 58 355 3174
- analiza dokumentów
- rozmowa kwalifikacyjna