starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Gdynia, pomorskie
  • 7 350-7 965 PLN miesięcznie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 23 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • nadzoruje, koordynuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień Wykonawcom, współpracuje z komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami
  • uczestniczy w pracach komisji przetargowej, w tym bada i ocenia złożone oferty, opracowuje dokumentację przetargową, koordynuje pracami komisji przetargowej oraz czynnościami związanymi z przebiegiem postępowania odwoławczego
  • opracowuje i publikuje ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu
  • koordynuje postępowania wyjaśniające, przygotowuje i przekazuje kopie dokumentów oraz udziela pisemnych wyjaśnień podmiotom kontrolującym i instytucjom nadzorującym prawidłowość realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
  • analizuje i interpretuje obowiązujące przepisy i orzecznictwo w zakresie prawa zamówień publicznych
  • sporządza sprawozdania oraz prowadzi statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe kierunek: prawo, administracja lub wyższe oraz studia podyplomowe w obszarze zamówień publicznych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze: zamówienia publiczne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze: administracja publiczna
  • Znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa cywilnego, postępowania administracyjnego, dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie wykonywanych zadań
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 7 349,80 zł - 7 965,27 zł + dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe
wynagrodzenie roczneDostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańcharakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrzmiejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- winda
- brak podjazdu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- miejsce do odświeżenia sięinne czynniki, w tym niebezpieczne:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennieDodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
  • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
  • Aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 3212, 58 355 3174
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza dokumentów
  • rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. logistyki projektowej

    CEVA Logistics

    • Gdynia, pomorskie
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Organizowanie i koordynowanie procesu międzynarodowego transportu ładunków projektowych/CARGO Przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych Zapewni…
    • 23 godziny temu
  • specjalista

    • Gdynia, pomorskie
    Urząd Morski w Gdyni Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista do spraw infrastruktury w Wydziale Portów i Przystani 81-338 Gdynia ul.Chrzanowskiego…
    • 1 dzień temu
  • SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Gdynia, pomorskie
    Numer oferty: StPr/25/1242 Obowiązki: Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne) Sporządzanie ro…
    • 1 dzień temu