
Key Account Manager ds. Sieci Handlowych
- Wrocław, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- efektywna realizacja celów sprzedaży dla wybranych klientów kluczowych,
- określanie rocznych i miesięcznych celów sprzedaży oraz prognoz dla kategorii produktów i kluczowych klientów,
- rozwój aktualnych klientów tj. prezentacja nowych produktów i wsparcie dla managera w prowadzeniu projektów z klientem kluczowym - w tym również prowadzenie własnych projektów sprzedażowych,
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
- uzupełnianie i nadzór nad dokumentacją niezbędną dla klienta tzn. specyfikacje, dane przetargowe, listingi produktowe, itp.,
- wspieranie klientów w sprzedaży poprzez dzielenie się know-how dla wzmocnienia obsługi ich potencjalnych odbiorców/konsumentów (sesje NPD),
- stały monitoring rynku i rozpoznawanie jego możliwości.
- około 5-letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym - doświadczenie w branży spożywczej/FMCG lub pokrewnej w firmie produkcyjnej,
- znajomość obszaru private label,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- wysoka kultura osobista, skuteczność w działaniu, elastyczność, nastawienie na potrzeby klientów i realizację celów,
- łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji biznesowych,
- łatwość w adaptacji do zmiennego środowiska biznesowego,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne i analityczne, a także umiejętność prowadzenia prezentacji dla klientów,
- praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel, PP),
- czynne prawo jazdy kat. B.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- stałe miesięczne wynagrodzenie + system premiowy (miesięczny, kwartalny, roczny),