Specjalista ds. obsługi klienta
LeasingTeam
- Warszawa, mazowieckie
- Umowa
- Pełny etat
- Obsługa wniosków wizowych zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi
- Witanie klientów, pomoc w wypełnianiu i sprawdzaniu wniosków, uzyskiwanie danych biometrycznych i innej dokumentacji,
- Postępowanie zgodnie z ustalonym i zdefiniowanym procesem archiwizacji i administracji, kierowanym przez system komputerowy,
- Zapewnienie najwyższej jakości usług i pozytywnego doświadczenia klienta,
- Zgłaszanie kierownictwu/nadzorowi wniosków, które mogą budzić obawy,
- Obsługa skarg klientów w sposób asertywny i skuteczny,
- Obsługa klientów sprawiających problemy w sposób asertywny i dyplomatyczny,
- Wspieranie inicjatyw mających na celu ciągłą poprawę wyników biznesowych,
- Wspieranie współpracowników w opracowywaniu i wdrażaniu inicjatyw ciągłego doskonalenia,
- Odbywanie podróży służbowych za granicę na polecenie kierownictwa.
- Min. rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- Dobra znajomość języka angielskiego i ukraińskiego/rosyjskiego,
- Znajomość języka polskiego mile widziana,
- Dobra organizacja pracy własnej oraz w grupie
- Asertywność
- Umowa zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca na pełen etat - od poniedziałku do piątku (8.00 -16.00)
- Możliwość rozwoju
GazetaPraca