
Hotline Engineer / Inżynier Wsparcia Technicznego
- Gliwice, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- wsparcie techniczne dla klientów posiadających systemy sortowania BEUMER;
- rejestracja i monitoring zgłoszeń w systemie Hotline;
- analiza i szukanie rozwiązań dla zgłaszanych problemów;
- współpraca z zespołem inżynierów odpowiedzialnych za dany produkt;
- wdrażanie rozwiązań, usuwanie problemów przy pomocy technologii zdalnego wsparcia
- monitorowanie systemów i udział w rozwoju systemów monitorujących
- stałe godziny pracy w trybie zmianowym (6:00-14:00; 10:00 - 18:00 i 18:00 - 6:00 w formie hybrydowej)
- praca w zespole kilkuosobowym i zdalna współpraca z partnerami z innych działów
- wykształcenie techniczne (elektronika, automatyka, mechanika lub pokrewne);
- praktyczną znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- szerokie zrozumienie techniczne i chęć uczenia się nowych rzeczy;
- doświadczenie techniczne z obszarów takich jak: automatyka, elektronika, techniki wysokiego napięcia, mechanika, pneumatyka itp., najlepiej połączone z doświadczeniem w rozwiązywaniu problemów i naprawianiu usterek w działających systemach;
- znajomość pakietu MS Office;
- zainteresowanie zadaniami technicznymi oraz ich rozwiązaniami zorientowanymi na cel
- baz danych SQL
- sterowników PLC (najlepiej Siemens S7)
- programu TIA
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę opartą o stabilną umowę o pracę
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji
- nabywanie doświadczenia zawodowego w pracy z wysoce zautomatyzowanymi systemami sortującymi producenta będącego światowym liderem w branży
- pakiet benefitów (m.in. karty sportowe, ubezpieczenie grupowe, . prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do cateringu)