
Doradczyni / Doradca Klientów Premium
- Lubań, dolnośląskie
- Stała
- Pełny etat
- Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
- Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
- Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
- Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
- Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;
- Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
- Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
- Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
- Inicjatywa i elastyczność w działaniu;
- Prawo jazdy kat. B.
- Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile'owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
Bank Polska S.A.Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.