Technik IT - Serwisant sprzętu komputerowego, HelpDesk

Wasko

  • Kraków, małopolskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 24 dni temu
Technik IT - Serwisant sprzętu komputerowego, HelpDeskTwój zakres obowiązków
  • naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego (PC, Laptopy, Drukarki)
  • konfiguracja i instalacje Systemów Operacyjnych oraz oprogramowania biurowego u klientów korporacyjnych
  • wsparcie klientów korporacyjnych w bieżących problemach IT
Nasze wymagania
  • wykształcenie minimum średnie w kierunku informatyki, elektroniki, telekomunikacji,
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego umożliwiająca prawidłową diagnostykę i naprawę
  • podstawowa znajomość sieci LAN, konfiguracja urządzeń sieciowych (LAN, WAN, Wi-Fi)
  • znajomość systemów Windows na poziomie średniozaawansowanym
  • obsługa pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
  • umiejętność identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
  • podstawa wiedza z zakresu budowy i naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
  • łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność skutecznego przekazywania wiedzy/instrukcji
  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • praktyczna umiejętność czytania i analizowania dokumentacji serwisowej, schematów elektrycznych i ideowych,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz realizacja działań w określonym czasie
  • kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • prawo jazdy kat. B (warunek obowiązkowy)
  • zaangażowanie, odporność na stres i działania pod presją czasu
  • orientacja na wyniki, zdolności interpersonalne, dokładność
  • chęć pogłębiania swojej wiedzy
  • doświadczenie i znajomość procesów w naprawach gwarancyjnych HP INC
  • doświadczenie i znajomość procesów w naprawach gwarancyjnych LEXMARK
  • uprawnienia SEP do 1 kV
To oferujemy
  • pracę w stabilnej firmie
  • przyjazną atmosferę pracy
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • realny wpływ na realizowane projekty
  • atrakcyjne narzędzia pracy
  • możliwość udziału w wycieczkach zakładowych - zwiedzanie kraju i zagranicy

Gowork