
Specjalista ds. obsługi klienta z j. duńskim
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- terminowe i dokładne przetwarzanie zamówień od partnerów detalicznych,
- kontakt z klientami detalicznymi i indywidualnymi - telefoniczny oraz mailowy - w celu udzielania informacji o statusie zamówień oraz doradztwa w zakresie produktów firmy,
- sprawdzanie dostępnych opcji dostawy oraz proponowanie alternatywnych rozwiązań,
- obsługa zwrotów i wystawianie korekt faktur zgodnie z wewnętrznymi procedurami.
- znajomość języka duńskiego na poziomie B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B1/B2,
- doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność pracy w zespole;
- zdolność do budowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi i klientami.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku na podstawie UoP,
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie zajęć sportowych, fundusz wakacyjny, dodatkowe świadczenia socjalne, zniżki na produkty firmowe),
- współfinansowanie szkoleń i kursów zawodowych oraz kursów języków obcych,
- program poleceń pracowniczych,
- premia kwartalna i roczna,
- zapewnione wdrożenie i pełny onboarding.