Samodzielny Pracownik ds. Postępowań Przetargowych

  • Polkowice, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 3 dni temu
KGHM ZANAM S.A.KGHM ZANAM S.A. należy do największych w Polsce producentów maszyn i urządzeń dla sektora górniczego. Spółka wytwarza również sprzęt stosowany w systemach przeładunkowych, zespołach transportowych, skalnictwie, kopalniach odkrywkowych. Ponadto jest znaczącym producentem odlewów staliwnych i żeliwnych.Oddział: KGHM ZANAM S.A., Dział Zakupów / Wydział Postępowań PrzetargowychPoszukujemy osoby na stanowisko:Samodzielny Pracownik ds. Postępowań PrzetargowychMiejsce pracy: KGHM ZANAM S.A. - praca w PolkowicachTwój zakres obowiązków:
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji przetargowej
  • inicjowanie, nadzorowanie i przeprowadzanie kwalifikacji zakupu w systemie ePlan
  • ścicsła współpraca z Dyrektorem Działu Zakupów w obszarze postępowań przetargowych
  • przygotowanie i przeprowadzanie postępowań przetargowych w systemie przetargowych (m.in. uruchomienie postępowania, opracowanie dokumentacji, otwarcie, badanie i ocena ofert, a także przygotowanie spotkań przetargowych)
  • prowadzenie obsługi organizacyjnej postępowań przetargowych
  • rekomendowanie wyboru oferenta w prowadzonych postępowaniach przetargowych
  • sporządzanie raportów z realizacji postępowań przetargowych
  • przygotowanie w ścisłej współpracy z Wnioskodawcą/Ekspertem/Negocjatorem oraz Operatorem umowy niezbędnych dokumentów do należytego przeprowadzenia postępowania
  • przygotowanie i prowadzenie w systemie zakupowym dokumentacji z postępowania
  • udzielanie wyjaśnień na pytania Kontrahentów
  • rejestrowanie w systemie zakupowym wszelkich czynności związanych z przeprowadzaniem postępowania
  • bieżące sporządzanie analiz, zestawień oraz protokołów realizowanych w Wydziale Postępowań Przetargowych
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe o kierunku Administracja, Prawo, Ekonomia lub Zarządzanie
  • dobra znajomość programów biurowych MS Office - Word, Excel, PowerPoint
  • zaangażowanie, kultura osobista oraz współpraca zespołowa
  • zorientowanie na wynik oraz potrzeby Klienta
  • umiejętności negocjacyjne i analityczne
Mile widziane:
  • znajomość procesów zakupowych i łańcucha dostaw
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • znajomość systemów SAP Ariba, ePlan oraz Axapta
  • znajomość języka angielskiego na poziomie m.in. B2
Oferujemy:Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta i spełniasz wymagania,
wybierz przycisk "Aplikuj" i wypełnij formularz do dnia 09.09.2025

KGHM

Podobne oferty pracy

  • Pracownik hali w sklepie budowlanym - Lubin

    Work & Profit

    • Lubin, dolnośląskie
    • 31,00 PLN za godzinę
    Założona w 2001 roku, Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest jedną z czołowych niezależnych polskich agencji zatrudnienia…
    • 6 dni temu
  • Pracownik inwentaryzacji Lubin​

    Work & Profit

    • Lubin, dolnośląskie
    Założona w 2001 roku, Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest jedną z czołowych niezależnych polskich agencji zatrudnienia…
    • 8 dni temu
  • Pracownik inwentaryzacji Lubin

    Work & Profit

    • Lubin, dolnośląskie
    Założona w 2001 roku, Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest jedną z czołowych niezależnych polskich agencji zatrudnienia…
    • 8 dni temu