Specjalista ds. administracji i rekrutacji
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- obsługa administracyjna procesów rekrutacyjnych, w tym przygotowywanie ogłoszeń, weryfikacja dokumentów kandydatów, sporządzanie protokołów,
- prowadzenie rejestrów i archiwizacja dokumentów,
- wspieranie komunikacji wewnętrznej poprzez przygotowywanie i dystrybucję informacji,
- organizacja wydarzeń i spotkań służbowych.
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość obsługi komputera i pracy w systemach informatycznych,
- umiejętność organizacji pracy i współpracy w zespole,
- samodzielność i zaangażowanie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- system premiowy oraz dodatkowe świadczenia (m.in. trzynasta pensja),
- dofinansowanie do wypoczynku i zajęć sportowych, także dla dzieci,
- dostęp do nowoczesnych obiektów sportowych i rekreacyjnych.
Praca.pl