starszy księgowy

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Jelenia Góra, dolnośląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze58-500 Jelenia Góra al. Wojska Polskiego 18Ogłoszenie nr 136376 / 15.04.2024Dołącz do nas jako:starszy księgowy Do spraw: prowadzenia obsługi księgowo - finansowej i kadrowo - płacowej Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego komórka księgowości w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra#administracja publicznaPierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu7/10Statusnabór w tokuMiejsce pracyal. Wojska Polskiego 18 58-500 Jelenia GóraWażne do29 kwietnia
2024 r.ogłoszenie o naborze na inspektora nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla miasta Jeleniej GóryCzym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji
  • dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo - płacowej
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych, znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, znajomość zasad księgowości budżetowej i sektora finansów publicznych, znajomość naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej, znajomość przepisów w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość obsługi programów finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyPraca w siedzibie urzędu, II piętro budynku przy al. Wojska Polskiego 18. Budynek w centrum miasta, bez windy, siedziba równiez innych podmiotów. Parking i miejsce dla rowerów przed budynkiem w pasie drogowym, ogólnodostępne.Praca w samodzielnym pomieszczeniu oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy komputerze i mobilna w przypadku niezbędnych kontaktów z wydziałmi finansowo - księgowymi Urzędu Miasta.Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:Rekrutacja będzie się odbywała w dwóch etapach. Do drugiego etapu przejdą kandydaci/kandydatki, których oferty spełnią wymagania formalne. O przejściu do drugiego etapu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres mailowy.Drugi etap będzie stanowił rozmowę kwalifikacyjną z kierownikiem inspektoratu i osobą wybraną do komisji do spraw naboru.Wyłonienie kandydata/ kandydatki nastąpi po zaakceptowaniu kandydatury przez kierownika jednostki i osoby z komisji do spraw naboru.Wynik naboru zostanie ogłoszony na stronie KPRM.Pracę możesz rozpocząć od: 2024-07-01Twoja aplikacja musi zawierać(dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikujdo 29 kwietnia 2024lubw formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136376"na adres:drogą pocztową: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra, al. Wojska Polskiego 18/206 58-500 Jelenia Góra
osobiście: j.w. - II piętro pokój 206 w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku, oraz w każdą środę w godz. 15.30-18.00Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:75 753 56 01 lub 602 621 587lub mailowego na adres: h.jaskiewicz@jeleniagoramiasto.winb.wroc.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.04.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowychDane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego tel. 75 753 56 01 e-mail: h.jaskiewicz@jeleniagoramiasto.winb.wroc.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Krystyna Zielonka tel. 75 753 56 01 e-mail: k.zielonka@jeleniagoramiasto.winb.wroc.pl
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego jako organ administracji publicznej uprawniony do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa a także podmioty przetwarzające dane na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Starszy księgowy

    Sluzba Cywilna

    • Jelenia Góra, dolnośląskie
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy księ…
    • 13 dni temu
  • Starszy specjalista ds. planowania rozwoju sieci

    Grupa Tauron

    • Jelenia Góra, dolnośląskie
    Napędzamy transformację energetyczną Polski, dołącz do MegaMocnej drużyny Grupy TAURON, która liczy blisko 18,5 tysiąca pracowników. Jesteśmy jednym z największych producentów en…
    • 2 dni temu
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    Regess

    • Mysłakowice, dolnośląskie
    Do naszego biura mieszczącego się w Mysłakowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy. Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy Obow…
    • 19 dni temu