Specjalista/tka ds. Doskonalenia Jakości w Contact Center
InPost
- Kraków, małopolskie
- Wolontariat
- Pełny etat
- doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- wiedzy z zakresu przeprowadzania oceny jakości
- sprawnej obsługi komputera, szczególnie pakietu MS Office (m.in. Excel i PowerPoint),
- umiejętności przekazywania wiedzy, informacji zwrotnej oraz dobierana właściwych narzędzi rozwojowych,
- samodzielności w działaniu oraz dobrego planowania swoim czasem
- komunikatywności i nastawienia na najwyższą jakość
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)