Kierownik obszaru ds. klientów flotowych ( woj. zachodniopomorskie , lubuskie i okolice)

MOL Group

  • Gdańsk, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Grupa MOL to zintegrowany, międzynarodowy koncern energetyczny z Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Budapeszcie na Węgrzech, z ponad 100-letnim doświadczeniem w sektorach: naftowym, gazowym, petrochemicznym i detalicznym. W ramach Strategii 2030 Grupa dąży do codziennego postępu i kształtowania jutra w sektorze energetycznym, angażując 25,000 utalentowanych pracowników w ponad 30 krajach we wspólną misję - zrównoważoną przyszłość.MOL Polska, należąca do międzynarodowej Grupy MOL, dynamicznie się rozwija, realizując długoterminowe cele i przechodząc transformację. Spółka zarządza obecnie siecią blisko 400 stacji paliw, poszerzając swoją działalność o segment hurtowy. Naszą misją jest tworzenie nowoczesnych rozwiązań, łącząc zespół utalentowanych i entuzjastycznych osób, gotowych zrewolucjonizować krajobraz energetyczny.Szukamy talentów zmotywowanych do rozwoju, wywierania wpływu i współtworzenia przyszłości.Czy jesteś gotowy, aby przyspieszyć swój rozwój z MOL Polska? Dołącz do nas i razem napędzajmy zmiany, budując swoją karierę w różnych obszarach handlu detalicznego, hurtowego i usług konsumenckich!Kierownik obszaru ds. klientów flotowych ( woj. zachodniopomorskie , lubuskie i okolice)Wymagania :· Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 3 lata, znajomość branży paliwowej i rynku TSL będzie mile widzianym atutem· Praca w terenie;· Praca z klientem - umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, budowania i utrzymywania relacji; punktualność, asertywność, wysoka kultura osobista· Praca na wynik - zorientowanie na cel, zdolność pracy pod presją czasu i wyniku· Praca z systemami, m.in. CRM – planowanie i raportowanie; organizacja pracy własnej; umiejętności analityczne· Duża samodzielność w pracy· Prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, MS Office· samodzielne działania akwizycyjne mające na celu rozwój portfela klientów i poziomu sprzedaży,· dostosowywanie oferty i negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert i umów; gromadzenie niezbędnej dokumentacji klienta· bieżąca obsługa istniejących klientów;· Bieżące planowanie oraz raportowanie działań akwizycyjnych i wyników pracy· Bieżące monitorowanie realizowanych wyników w swoim obszarze; Praca z systemami, w tym CRM (Salesforce), portal klienta, MS Office· Znajomość obowiązujących procedur i polityki firmy· Monitorowanie rynku i konkurencji· Współpraca w ramach Biura i Spółki w celu aktualizacji istniejących / budowania nowych rozwiązań rozszerzających zakres i atrakcyjność ofertyDlaczego warto do nas dołączyć? Ponieważ jesteśmy świetni w:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w tym premia za wyniki) i benefity. Atrakcyjny pakiet socjalny, obejmujący opiekę medyczną, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym finansowane przez pracodawcę.
  • Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym (szkółki zagraniczne, jak również możliwość rozwoju wewnętrznego);
Lokalizacja – województwo zachodniopomorskie i lubuskieNasza społeczność stale poszukuje talentów, które będą miały wpływ na rozwój jednej z wiodących i najstabilniejszych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.Dołącz do Grupy MOL i wspólnie budujmy przyszłość pełną innowacji i możliwości. Jeśli jesteś gotowy na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój sektora energetycznego, aplikuj już dziś!W Grupie MOL wiemy, że naszą siłą jest różnorodność. Dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, niezależnie od różnic takich jak wiek, płeć, niepełnosprawność, orientacja seksualna, pochodzenie etniczne czy inne cechy osobiste niezwiązane z pracą.W Grupie MOL każdy się liczy.Czekamy na Ciebie!QualificationsGrupa MOL to zintegrowany, międzynarodowy koncern energetyczny z Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Budapeszcie na Węgrzech, z ponad 100-letnim doświadczeniem w sektorach: naftowym, gazowym, petrochemicznym i detalicznym. W ramach Strategii 2030 Grupa dąży do codziennego postępu i kształtowania jutra w sektorze energetycznym, angażując 25,000 utalentowanych pracowników w ponad 30 krajach we wspólną misję - zrównoważoną przyszłość.MOL Polska, należąca do międzynarodowej Grupy MOL, dynamicznie się rozwija, realizując długoterminowe cele i przechodząc transformację. Spółka zarządza obecnie siecią blisko 400 stacji paliw, poszerzając swoją działalność o segment hurtowy. Naszą misją jest tworzenie nowoczesnych rozwiązań, łącząc zespół utalentowanych i entuzjastycznych osób, gotowych zrewolucjonizować krajobraz energetyczny.Szukamy talentów zmotywowanych do rozwoju, wywierania wpływu i współtworzenia przyszłości.Czy jesteś gotowy, aby przyspieszyć swój rozwój z MOL Polska? Dołącz do nas i razem napędzajmy zmiany, budując swoją karierę w różnych obszarach handlu detalicznego, hurtowego i usług konsumenckich!Kierownik obszaru ds. klientów flotowych ( woj. zachodniopomorskie , lubuskie i okolice)Wymagania :· Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 3 lata, znajomość branży paliwowej i rynku TSL będzie mile widzianym atutem· Praca w terenie;· Praca z klientem - umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, budowania i utrzymywania relacji; punktualność, asertywność, wysoka kultura osobista· Praca na wynik - zorientowanie na cel, zdolność pracy pod presją czasu i wyniku· Praca z systemami, m.in. CRM – planowanie i raportowanie; organizacja pracy własnej; umiejętności analityczne· Duża samodzielność w pracy· Prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, MS Office· samodzielne działania akwizycyjne mające na celu rozwój portfela klientów i poziomu sprzedaży,· dostosowywanie oferty i negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert i umów; gromadzenie niezbędnej dokumentacji klienta· bieżąca obsługa istniejących klientów;· Bieżące planowanie oraz raportowanie działań akwizycyjnych i wyników pracy· Bieżące monitorowanie realizowanych wyników w swoim obszarze; Praca z systemami, w tym CRM (Salesforce), portal klienta, MS Office· Znajomość obowiązujących procedur i polityki firmy· Monitorowanie rynku i konkurencji· Współpraca w ramach Biura i Spółki w celu aktualizacji istniejących / budowania nowych rozwiązań rozszerzających zakres i atrakcyjność ofertyDlaczego warto do nas dołączyć? Ponieważ jesteśmy świetni w:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w tym premia za wyniki) i benefity. Atrakcyjny pakiet socjalny, obejmujący opiekę medyczną, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym finansowane przez pracodawcę.
  • Możliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym (szkółki zagraniczne, jak również możliwość rozwoju wewnętrznego);
Lokalizacja – województwo zachodniopomorskie i lubuskieNasza społeczność stale poszukuje talentów, które będą miały wpływ na rozwój jednej z wiodących i najstabilniejszych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.Dołącz do Grupy MOL i wspólnie budujmy przyszłość pełną innowacji i możliwości. Jeśli jesteś gotowy na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój sektora energetycznego, aplikuj już dziś!W Grupie MOL wiemy, że naszą siłą jest różnorodność. Dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, niezależnie od różnic takich jak wiek, płeć, niepełnosprawność, orientacja seksualna, pochodzenie etniczne czy inne cechy osobiste niezwiązane z pracą.W Grupie MOL każdy się liczy.Czekamy na Ciebie!

MOL Group

Podobne oferty pracy

  • Regionalny Kierownik Sprzedaży

    Asistwork Sp z o.o.

    • Gdańsk, pomorskie
    Zadania: aktywne poszukiwanie nowych klientów (głównie detaliczny) budowanie długotrwałych relacji z klientami analiza potrzeb i doradztwo klientom zarządzanie sprzedażą na wy…
    • 51 min temu
  • KIEROWNIK MASZYN STATKU III KATEGORII

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Gdańsk, pomorskie
    Numer oferty: StPr/25/6882 Obowiązki: - utrzymanie w gotowości eksploatacyjnej maszyn i urządzeń działu maszynowego, przeprowadzanie ich konserwacji i naprawy, - przeprowadzani…
    • 25 min temu