Specjalista ds. Obsługi Klienta

Adecco

  • Świdnik, lubelskie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
linkOpis klienta:Dla naszego Klienta z branży lotniczej poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. wprowadzania zamówień/Obsługi Klienta.Oferujemy:
  • Miejsce pracy: Świdnik;
  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie;
  • Umowę o pracę tymczasową;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Pracę od poniedziałku do piątku;
  • Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole;
  • Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie mentora.
Profil kandydata:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (w mowie i piśmie - codzienna komunikacja z klientami zagranicznymi)
  • Znajomość MS Excel;
  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży lotniczej, logistycznej lub technicznej);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie;
  • Wysoka dokładność, skrupulatność i dbałość o szczegóły;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej;
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • Mile widziane - Znajomość rynku lotniczego.
Zakres odpowiedzialności:
  • Codzienny przegląd i weryfikację zamówień klientów pod kątem poprawności danych, zgodności z umowami i dostępności produktów;
  • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP;
  • Monitorowanie realizacji zamówień - od momentu ich złożenia aż po wysyłkę i dostarczenie do klienta;
  • Koordynację działań z magazynem i działem logistyki, aby zapewnić terminowe wysyłki i kompletność zamówień;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych i operacyjnych, takich jak opóźnienia, braki magazynowe czy błędy w dokumentacji;
  • Priorytetyzację wysyłek na podstawie pilności zamówień i potrzeb klientów;
  • Obsługę reklamacji i zwrotów - rejestrowanie zgłoszeń, kontakt z klientem, współpraca z działem jakości;
  • Tworzenie i aktualizowanie raportów dotyczących otwartych zamówień, wskaźników realizacji i poziomu obsługi klienta;
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami - mailowo i telefonicznie - w języku angielskim;
  • Współpracę z innymi działami firmy (sprzedaż, zakupy, jakość, logistyka) w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi.
Informujemy, iż w spółkach z Grupy Adecco działających w Polsce wdrożyliśmy procedurę dokonywania zgłoszeń wymaganą Ustawą o Ochronie Sygnalistów. Szczegółowe informacje są dostępne w biurach Adecco

Adecco

Podobne oferty pracy

  • SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ PODATKU VAT

    Centralna Baza Ofert Pracy

    • Lublin, lubelskie
    Numer oferty: StPr/25/1767 Obowiązki: Zadania wykonywane na stanowisku: 1)kompletowanie oraz weryfikacja dokumentacji związanej ze sporządzaniem zbiorczych deklaracji w zakresi…
    • Właśnie
  • specjalista

    • Lublin, lubelskie
    Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista do spraw usług serwisowych w Sekcji Administracyjn…
    • 23 godziny temu