inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Zamość, lubelskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 miesiąc temu
Do spraw: inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należącego do kompetencji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu#budownictwoPierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościamiLiczba stanowisk1Wymiar etatu1Statusnabór w tokuMiejsce pracyZamość
ul. Partyzantów 3Ważne do30 kwietnia
2024 r.Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,
  • przeprowadzanie kontroli obiektów oddanych do użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem protokołów z kontroli,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego,
  • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych należących do właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawach przyczyn katastrof budowlanych,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli,
  • przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia akt spraw oraz udzielenia wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów Prawa budowlanego,
  • sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zamościu,
  • wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe Wykształcenie wyższe o profilu konstrukcyjno-budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w urzędzie - administracja architektoniczno-budowlana lub nadzór budowlany
  • biegła znajomość obsługi komputera w tym programu Microsoft Office,
  • znajomość ustawy Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność posługiwania się w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • Umiejętność czytania rysunków technicznych, map geodezyjnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy1. praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych,2. praca wymaga podejmowania decyzji,3. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych w siedzibie inspektoratu oraz uczestniczenie w czynnościach kontrolnych poza jego siedzibą (inspekcje w terenie),4. praca z bazami danych i programami specjalistycznymi,5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,6. bezpośrednia obsługa interesantów,7. kierowanie samochodem służbowym.Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Twoja aplikacja musi zawierać(dokumenty niezbędne)
  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz(dokumenty dodatkowe)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikujdo 30 kwietnia 2024W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135445"na adres:Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zamościu
ul. Partyzantów 3/1
22-400 ZamośćZapraszamy również do kontaktu telefonicznego:84 627 28 41lub mailowego na adres: biuro@zamojski.pinb.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowychDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNAKlauzule informacyjneZgodnie z art. 13 (zbieranie danych od osoby, której dane dotyczą) oraz art. 14 (pozyskanie danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane dalej w skrócie RODO) informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest – Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Zamościu z siedzibą w Zamościu, ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:- pod adresem poczty elektronicznej: biuro@zamojski.pinb.gov.pl- telefonicznie: 84 627 28 41- pisemnie na adres: ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), do których w szczególności należą nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów prawa budowlanego oraz wydawanie decyzji w sprawach określonych ustawą Prawo budowlane4. Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania zadania publicznego realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi) oraz ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (j. t. Dz. U. z 2022 r., poz. 479 ze zm.)5. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu, w jakim zostały pierwotnie zebrane6. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą jednostki samorządowe i państwowe7. Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzone do przetwarzania podmiotom realizującym obsługę poczty elektronicznej Administratora8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza obszar EOG)9. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działań archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.10. Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.12. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne, a ich zakres określają obowiązujące przepisy prawa.13. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    Sluzba Cywilna

    • Zamość, lubelskie
    Komenda Miejska Policji w Zamościu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Wspomagającym …
    • 11 dni temu
  • inspektor nadzoru budowlanego

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Zamość, lubelskie
    Do spraw: inspekcji, kontroli i prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu należącego do kompetencji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zamościu Powiatowy Inspekt…
    • 1 miesiąc temu
  • Inspektor

    Komenda Miejska Policji w Zamosciu

    • Zamość, lubelskie
    Komenda Miejska Policji w Zamościu Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Miejsce pracy: Zamość Ogłoszenie o naborze Nr 136596 …
    • 9 dni temu