
Specjalista ds. wsparcia IT
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom (telefonicznie, mailowo, osobiście, zdalnie),
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych,
- instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
- obsługa kont użytkowników (np. Active Directory),
- utrzymanie sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń mobilnych,
- współpraca z innymi działami IT (np. administratorami systemów, sieci),
- tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji użytkownika,
- monitorowanie systemów IT i reagowanie na zgłoszenia w systemie Helpdesk.
- wykształcenie minimum średnie techniczne ( preferowane informatyczne),
- Znajomość systemów operacyjnych Windows i pakietów biurowych,
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Skrupulatność , samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
- Znajomość Active Directory,
- Znajomość zasad bezpieczeństwa IT.
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę w młodym, ambitnym zespole,
- ciekawe wyzwania realizacyjne i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, program rekomendacji pracowników).