
główny specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Rzeszów, podkarpackie
- Stała
- Pełny etat
- Prowadzi część ewidencji księgowej w celu prawidłowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- Pełni zastępstwo za Głównego Księgowego podczas jego nieobecności, celem realizacji zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
- Sporządza listy płac celem terminowego regulowania zobowiązań.
- Analizuje stan należności oraz prowadzi działania i wystawia dokumenty wymagane przepisami prawa w celu wyegzekwowania należności i niedopuszczenia do ich przedawnienia się.
- Sporządza sprawozdania lub przygotowuje dane w celu terminowego złożenia sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych,
- Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
- Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- W okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. niepełnienie służby ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.), ani niebycie współpracownikiem tych organów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie sporządzania list płac w jednostkach sektora finansów publicznych
- Ruchomy czas pracy
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- praca w siedzibie urzędu,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w pozycji wymuszonej - siedzącej,
- kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z poruszeniem się po schodach - 3-piętrowy budynek, brak windy.
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie w zakładce: Informator klienta - Praca w WIOŚ - Wzory oświadczeń.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie.
- Dodatkowe informacje, w tym informacje o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod nr tel.:
wewnętrznych z dnia 24 października 2024 r. (dalej Procedura). Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego
naruszenia prawa w sposób opisany w Procedurze, o którym dowiedziałeś się w związku z procesem rekrutacji.
Procedura dostępna jest pod linkiemPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna