główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Rzeszów, podkarpackie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi część ewidencji księgowej w celu prawidłowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
  • Pełni zastępstwo za Głównego Księgowego podczas jego nieobecności, celem realizacji zadań wynikających z ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości.
  • Sporządza listy płac celem terminowego regulowania zobowiązań.
  • Analizuje stan należności oraz prowadzi działania i wystawia dokumenty wymagane przepisami prawa w celu wyegzekwowania należności i niedopuszczenia do ich przedawnienia się.
  • Sporządza sprawozdania lub przygotowuje dane w celu terminowego złożenia sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymi
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
  • Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych,
  • Znajomość przepisów rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
  • Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • W okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. niepełnienie służby ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342 z późn. zm.), ani niebycie współpracownikiem tych organów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w zakresie sporządzania list płac w jednostkach sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracy
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca w pozycji wymuszonej - siedzącej,
  • kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z poruszeniem się po schodach - 3-piętrowy budynek, brak windy.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wzór oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Rzeszowie w zakładce: Informator klienta - Praca w WIOŚ - Wzory oświadczeń.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie.
  • Dodatkowe informacje, w tym informacje o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod nr tel.:
17 854 38 41 wew. 313. * Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 104 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928),informujemy, że w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Środowiska w Rzeszowie obowiązuje Procedura zgłoszeń
wewnętrznych z dnia 24 października 2024 r. (dalej Procedura). Możesz dokonać zgłoszenia ewentualnego
naruszenia prawa w sposób opisany w Procedurze, o którym dowiedziałeś się w związku z procesem rekrutacji.
Procedura dostępna jest pod linkiemPlanujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. finansów

    Magdalena Kowalczyk

    • Rzeszów, podkarpackie
    Szukasz pracy, którą możesz wykonywać z domu lub dowolnego miejsca na świecie? Oferujemy zdalną współpracę przy wykonywaniu prostych zadań online: wypełnianie ankiet, moderowa…
    • 11 dni temu
  • Specjalista ds. Sprzedaży (m/k/x*)

    Raben Logistics Polska Sp. z o.o.

    • Rzeszów, podkarpackie
    Grupa Raben jest wiodącym dostawcą usług logistycznych, który od ponad 90 lat wspiera swoich klientów w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Historia firmy potwierdza, że tradycja i nowoc…
    • 27 dni temu
  • Specjalista ds. sprzedaży samochodów nowych

    FIX FORUM LIDER sp. z o.o.

    • Rzeszów, podkarpackie
    Witamy w świecie FIX FORUM LIDER, gdzie pasja do motoryzacji łączy się z innowacyjnością oraz zaangażowaniem. Siedziba firmy znajduje się w Lublinie. Dodatkowo posiadamy Oddziały w…
    • 11 dni temu