Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta

EnerSys

  • Bielsko-Biała, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
EnerSys to globalny lider oferujący rozwiązania do przechowywania energii do zastosowań przemysłowych. Dysponujemy ponad trzydziestoma zakładami produkcyjnymi i montażowymi na całym świecie. Obsługują one powyżej 10 tys. klientów w przeszło 100 krajach. Nasza siedziba główna mieście się w Reading, w stanie Pensylwania (USA). Siedziby regionalne znajdują się w Europie i Azji. Naszą obszerną linię systemów zapewniających energię i moc napędową uzupełnia pełna oferta zintegrowanych usług i układów. Dysponujemy punktami sprzedaży i obsługi na całym świecie i mamy ponad 100 lat doświadczenia w tworzeniu akumulatorów. Dzięki temu EnerSys dostarcza kompletne urządzenia zasilające prądem stałym. Dbamy o stały rozwój przez zapewnianie wszystkim pracownikom następujących podstawowych kompetencji: przywiązanie do klientów, praca zespołowa, zaangażowanie, etyczne postępowanie, solidne umiejętności komunikacji i bezpieczna praca.Dołącz do naszego zespołu!Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, świetnie znasz język angielski i dodatkowo drugi język obcy– mamy coś dla Ciebie!Dołącz do nas w roli Specjalisty ds. Obsługi Klienta i pracuj w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, gdzie każdy dzień przynosi coś nowego.Czekamy na Ciebie – aplikuj i rozwijaj się razem z nami!Jeżeli
  • masz wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
  • posługujesz się płynnie jeżykami obcymi: angielskim oraz niemieckim/ francuskim /włoskim lub hiszpańskim
  • bardzo dobrze obsługujesz komputer w zakresie MS Office
  • pracowałeś w systemie SAP
  • charakteryzuje Cię: samodzielność, komunikatywność, dokładność oraz umiejętność organizacji pracy własnej
Dajemy Ci szansę
  • pracy w międzynarodowej firmie obejmującej cały glob
  • na rozwój swoich umiejętności zawodowych oraz podnoszenie kwalifikacji
  • wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pacy
  • udziału w projektach na poziomie lokalnym i europejskim
Twoja odpowiedzialność obejmie
  • kompleksową obsługę klientów eksportowych
  • wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie
  • udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta
  • współpracę z innymi działami w firmie
  • przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów
Oferujemy:
  • Elastyczne godziny pracy
  • Hybrydowy model pracy (3/2)
  • Premię kwartalną
  • Możliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy online, certyfikacje)
  • Kursy językowe
  • Wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego i programy well-beingowe
  • Pakiet benefitów pracowniczych np. prywatna opieka medyczna, premia świąteczna, karta Multisport
  • Owocowe poniedziałki
  • Darmowy parking
Oferujemy doskonały pakiet świadczeń i wynagrodzenie współmierne do doświadczenia i/lub wykształcenia.

EnerSys

Podobne oferty pracy

  • Specjalista/Specjalistka ds. Marketing Automation

    APILO Sp. z o.o.

    • Kozy, śląskie
    to firma z **20-letnim doświadczeniem** w obszarze nowych technologii, która konsekwentnie rozwija swoją działalność. Zespół specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla…
    • 1 dzień temu
  • Specjalista ds. serwisu

    Famed Zywiec Sp. z o.o.

    • Żywiec, śląskie
    Famed Żywiec jest wiodącym europejskim producentem sprzętu medycznego, który od ponad 77 lat dostarcza do placówek medycznych wysokiej jakości rozwiązania. W tym czasie firma zreal…
    • 20 godzin temu
  • Pracownik działu Rezerwacji klienta indywidualnego

    Meta International

    • Szczyrk, śląskie
    Hotel Meta to nowoczesny, czterogwiazdkowy obiekt położony w popularnym ośrodku narciarskim Szczyrk. W obiekcie kładzie się szczególny nacisk na zadowolenie gości oraz dbałość o …
    • 5 dni temu