
Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta
- Bielsko-Biała, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- masz wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
- posługujesz się płynnie jeżykami obcymi: angielskim oraz niemieckim/ francuskim /włoskim lub hiszpańskim
- bardzo dobrze obsługujesz komputer w zakresie MS Office
- pracowałeś w systemie SAP
- charakteryzuje Cię: samodzielność, komunikatywność, dokładność oraz umiejętność organizacji pracy własnej
- pracy w międzynarodowej firmie obejmującej cały glob
- na rozwój swoich umiejętności zawodowych oraz podnoszenie kwalifikacji
- wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pacy
- udziału w projektach na poziomie lokalnym i europejskim
- kompleksową obsługę klientów eksportowych
- wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie
- udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta
- współpracę z innymi działami w firmie
- przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych raportów
- Elastyczne godziny pracy
- Hybrydowy model pracy (3/2)
- Premię kwartalną
- Możliwości rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy online, certyfikacje)
- Kursy językowe
- Wsparcie w zakresie zdrowia psychicznego i programy well-beingowe
- Pakiet benefitów pracowniczych np. prywatna opieka medyczna, premia świąteczna, karta Multisport
- Owocowe poniedziałki
- Darmowy parking