Specjalista ds. Rozwoju Systemów Contact Center
Bank Millennium
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Dbałość o rozwój technologiczny Contact Center - poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wspierających realizację celów Banku
- Podstawowa analiza danych i rekomendacje usprawnień/inicjatyw
- Rozwój zdalnych kanałów obsługiwanych w Banku (telefon, czat, mail - w tym Voicebotów i Chatbotów)
- Samodzielne prowadzenie i zarządzanie inicjatywami w ramach projektów wdrożeniowych we współpracy z IT Banku oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie technologii wykorzystywanej w Contact Center
- Dbanie o właściwą komunikację między członkami zespołów projektowych - zapewnienie właściwego zrozumienia realizowanych inicjatyw przez wszystkie uczestniczące strony
- Bieżąca obsługa zleceń z Contact Center
- Doświadczenie w pracy w Contact Center jako procesowiec/analityk lub inne pokrewne
- Podstawy analizy danych; znajomość podstaw SQL oraz dobra znajomość MS Office z naciskiem na MS Excel
- Umiejętność wizualizacji danych i przedstawiania wniosków
- Ciekawość, krytyczne myślenie i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań problemów
- Asertywność i umiejętności negocjacyjne
- Doświadczenie w administracyjnej obsłudze systemów Contact Center (np. Genesys / Avaya / Cisco)
- Podstawowa znajomość Microsoft PowerBI
- Samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju najlepszego Bankowego Contact Center na polskim rynku
- Świetny zespół - lubimy ze sobą pracować, chcemy tworzyć najlepsze rozwiązania, przy okazji dobrze się bawiąc
- Możliwości rozwoju - korzystamy z najlepszych światowych technologii Contact Center, realizujemy innowacyjne, doceniane w branżowych konkursach projekty
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz - karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Pracę hybrydową (ok. 50% z domu, 50% z biura)
- Premie wypłacane kwartalnie
- Prywatną opiekę medyczną
- Idealny dojazd do pracy - nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie