Jesteśmy sobie pisani?Poszukujemy doświadczonego Project Managera, który pomoże naszym kluczowym klientom osiągać jeszcze lepsze wyniki, koordynując działania marketingowe w różnych kanałach.Jeśli potrafisz patrzeć na biznes klienta całościowo, skutecznie zarządzać projektami i komunikacją między specjalistami - to stanowisko jest dla Ciebie!3 najważniejsze rzeczy, na które zwrócimy uwagę przy Twojej aplikacji:doświadczenie w zarządzaniu projektami - najlepiej w obszarze digital marketingu lub e-commerceumiejętność strategicznego myślenia - rozumienie synergii między różnymi działaniami marketingowymi (PPC, SEO, strony/sklepy www)kompetencje komunikacyjne i organizacyjne - skuteczna współpraca zarówno z klientami, jak i zespołem specjalistów.A oprócz tego:masz doświadczenie w prowadzeniu klienta korporacyjnego / strategicznego i potrafisz rozmawiać z C-level,znasz narzędzia marketingowe, np. kiedyś samodzielnie tworzyłeś kampanie PPC / SEO,potrafisz analizować dane i przekładać je na konkretne działania,myślisz biznesowo, strategicznie, ale i masz sprzedażowego skilla,jesteś osobą proaktywną, która nie boi się podejmować decyzji i brać odpowiedzialności za projekty,znasz język angielski na poziomie minimum B1.Do Twoich zadań będą należeć:ścisła współpraca z klientami - zrozumienie ich celów biznesowych i dostosowywanie strategii marketingowej do ich potrzeb.koordynowanie działań marketingowych dla kluczowych klientów,monitorowanie pracy zespołu specjalistów (PPC, SEO, www) i dbanie o spójność komunikacji,analiza wyników działań specjalistów (przy wsparciu działu optymalizacyjnego), tworzenie raportów i przedstawienie ich klientom wraz z rekomendacjami,tworzenie planów rozwojowych, action planów, planów naprawczych dla klientów na podstawie ich aktualnych wyników i celów biznesowych,koordynacja spotkań: często z C-level - przygotowywanie materiałów, prezentacji, podsumowań.Możemy Ci zaoferować:kontrakt B2B: 10 000 - 12 000 zł netto + VAT (uzależnione od doświadczenia i wiedzy) na start, w późniejszym czasie prowizja od wyników,30 płatnych dni wolnych od świadczenia usług,pakiet szkoleń wewnętrznych na start,samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na funkcjonowanie firmy,jasno sprecyzowane zadania i cele - zawsze wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły,pracę ,pracę zdalną w wymiarze 30% w skali roku.Jak będzie wyglądała rekrutacja?Po zweryfikowaniu Twojego CV, odezwiemy się do Ciebie mailowo.Pierwsza rozmowa jest z Angeliną (People & Culture Manager), odbywa się poprzez Google Meet i trwa ok. 20 minut. To czas, aby się poznać i wstępnie sprawdzić Twoje dopasowanie do roli.Kolejnym etapem jest rozmowa poprzez Google Meet z Martą Mencińską (Head of Customer Success & Development) oraz Angeliną. To czas na pogłębienie pytań z pierwszego etapu. Taka rozmowa trwa najczęściej około 30 minut.Jeśli pomyślnie przejdziesz ten etap to spotkamy się na rozmowie w naszym biurze. Na tym etapie poznasz Anię Wachowiec (Digital Ads & Analytics Team Leader). Będzie to też czas na zaprezentowanie zadania rekrutacyjnego.