Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)

  • Katowice, śląskie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 7 dni temu
  • Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych
  • Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania
  • Zarządzanie limitami karty oraz aktualizacja danych kontaktowych
  • Obsługa reklamacji i inicjowanie zwrotów z tytułu gestów dobrej woli
Wymagania
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego (min. B2)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • Elastyczność w działaniu i zdolność do dostosowywania się do zmieniających się tematów
  • Umiejętność zachowania spokoju i empatii
  • Gotowość do zaprezentowania zaświadczenia o niekaralności
Oferujemy
  • Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i elastyczny grafik
  • Szkolenie wstępne i możliwość pracy zdalnej
  • Programy dbające o dobre samopoczucie, e-learning oraz bonusy za polecenie znajomych
  • Możliwość uczestnictwa w kursach językowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.Administratorami Twoich danych osobowych jest pracodawca publikujący daną ofertę oraz Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493), ul. Bolesława Prusa 2. Wysyłając aplikację wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych przez obu administratorów w celach związanych z procesem rekrutacji. Masz prawo wglądu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Szczegółowe zasady przetwarzania danych określa .

Praca.pl