Analityk ds. Obslugi Klienta

Citigroup

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 13 dni temu
Obowiązki:
  • Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji Klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku.
  • Bezpośredni kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów.
  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych.
  • Budowanie trwałych relacji z Klientem.
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów.
  • Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów.
  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług.
  • Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień.
  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki.
Oczekiwania:
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub dobra znajomość produktów oferowanych klientom korporacyjnym, takich jak: rachunek bankowy, produkty płynnościowe, płatności gotówkowe, trade.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki ekonomiczne, bankowość, techniczne).
  • Umiejętność płynnej komunikacji w j. polskim pozwalającej, na precyzyjne przekazanie treści zarówno w mowie jak i piśmie.
  • Język angielski – komunikatywny.
  • Znajomość MS Office, w tym podstawowa znajomość obsługi baz danych, redagowania dokumentów tekstowych oraz przygotowywania prezentacji.
  • Umiejętność ustalania priorytetów.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania trudnych, złożonych reklamacji.
  • Komunikatywność i otwartość na nowe rozwiązania, procesy, innowacje w Customer Experience.
  • Budowanie relacji zarówno z Klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
Edukacja:
  • Wykształcenie wyższe
Oferujemy:
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie, program emerytalny, dofinansowanie udziału w wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych i wiele innych)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia poprzez pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowych
  • Pracę w dynamicznym, bardzo nowoczesnym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
  • Bogaty pakiet szkoleń
  • Przyjazną, wspierającą atmosferę pracy, w zespole doświadczonych ekspertów chętnie dzielących się wiedzą
  • Elastyczne warunki pracy - możliwość pracy hybrydowej
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 16. Nadrzędnym celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego z Pani/Pana udziałem, tj. w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c. RODO). Przysługują Pani/Panu prawa do: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu. Więcej informacji jest dostępnych na stronieZapoznaj się z informacją o procedurze zgłoszeń wewnętrznych - Ustawa o ochronie sygnalistów:Job Family Group: Customer ServiceJob Family: Institutional Customer ServiceTime Type: Full timeMost Relevant Skills Please see the requirements listed above.Other Relevant Skills For complementary skills, please see above and/or contact the recruiter.Citi is an equal opportunity employer, and qualified candidates will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, status as a protected veteran, or any other characteristic protected by law.If you are a person with a disability and need a reasonable accommodation to use our search tools and/or apply for a career opportunity review .View Citi’s and the poster.

Citigroup