Specjalista/ka ds. procedur
Pekabex Sp. z o.o.
- Poznań, wielkopolskie
- Stała
- Pełny etat
- Opracowywanie oraz aktualizacja procedur i polityk wewnętrznych.
- Identyfikowanie obszarów do optymalizacji i wdrażanie usprawnień w procesach operacyjnych.
- Monitorowanie zgodności procesów z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi.
- Współpraca z działami operacyjnymi, prawnymi oraz IT w zakresie wdrażania nowych rozwiązań procesowych.
- Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących efektywności procesów.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, prawo, inżynieria procesowa lub pokrewne).
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania procesami, procedurami lub optymalizacją operacji.
- Zdolność do pracy analitycznej oraz rozwiązywania problemów.
- Umiejętność przygotowywania raportów i rekomendacji biznesowych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint).
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
- pracę w zespole profesjonalistów,
- karta Multisport,
- prywatna opieka medyczna PZU,
- dofinansowanie nauki,
- 500/1500/2000 PLN za rekomendację pracownika,
- eventy integracyjne dla pracowników i ich rodzin,
- świeże owoce,
- wsparcie z ZFŚS,
- nauka języków obcych,
- możliwość zdobywania uprawnień (budowlanych, projektowych, wykonawczych),
- szkolenia techniczne,
- udział w targach i konferencjach branżowych,
- konkursy dla pracowników,
- wsparcie dla cudzoziemców.
Jobs.pl