
Regionalny/a Kierownik/czka Sprzedaży AFH
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Od Regionalego Kierownika oczekujemy bardzo dobrego doświadczenie w zarządzaniu zespołem, doświadczenia negocjacyjnego oraz umiejętności podtrzymania stabilnej relacji z klientem, a znajomość rynku FMCG będzie tutaj ogromnym atutem.Stawiamy na rozwój - podejmując się tego stanowiska otwierasz sobie możliwość długafalowego rozwoju oraz promocji wewnątrz naszej firmy.Jak pracujemy i co możemy zaoferować?
- Pracujemy głównie w terenie ponieważ w naszym DNA jest kontakt z klientem, konsumentem i rynkiem który jest nam podległym
- Najważniejsze benefity dla tego stanowiska to: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, platforma kafeteryjna, Pracowniczy Program Emerytalny, Program Wsparcia Pracowników (np. konsultacje z psychologami lub doradcami finansowymi) samochód i teleon służbowy oraz system premiowy.
- Kierowaniu pracą podległego zespołu Przedstawicieli Handlowych Horeca oraz RKAM tj. wyznaczanie i rozliczanie zadań, szkolenie, rozwijanie i motywowanie, dbanie o właściwą komunikację i odpowiednie środowisko pracy.
- Realizacji planów sprzedaży, wskaźników i priorytetów wynikających z Planów Działania w kanale na podległym terenie.
- Realizacji standardów sprzedaży w podległym zespole (merchandising , promocje).
- Negocjowaniu warunków handlowych z obecnymi oraz nowymi Klientami
- Egzekucji realizacji procedur sprzedażowych obowiązujących w Firmie w podległym zespole.
- Koordynacji działań w obszarze instalacji sprzętu marketingowego i nadzór nad jego prawidłowym wykorzystaniem.
- Koordynacji współpracy z innymi działami Firmy.
- Conajmniej 4 letnie doświadczenie w sprzedaży w kanale HoReCa
- Conajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (umiejętność zarządzania zespołem)
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2 (w mowie i piśmie)
- Wyższe wykształcenie jest dużym atutem
- Znajomość pakietu MS Office oraz zdolności analityczne
- Udokumentowane, bardzo dobre wyniki pracy zarówno w realizacji wyników krótkoterminowych oraz długoterminowych we współpracy międzydziałowej
- Umiejętność współpracy dobrej komunikacji z klientami pod kątem sprzedaży.
- Wykorzystywanie wiedzy finansowej w celu maksymalizacji zysku firmy