Specjalista/ka IT ds. Obsługi Klienta

Foundever

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 22 dni temu
O nasDołącz do nas w Foundever!Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!Specjalista/ka IT ds. Obsługi Klienta z językiem polskimStanowisko technicznepraca w pełni stacjonarna z WarszawyDo Twoich zadań należeć będzie:
  • Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek;
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1-C2);
  • Posiadasz wiedzę na temat obsługi komputerów, troubleshootingu, pomocy technicznej;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
  • Możesz pracować z naszego biura w Warszawie;
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać. Oferujemy szkolenie, które przygotuje Cię do pracy z klientami.
Dołączając do nas zyskasz:
  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjalista ds. Obsługi Klienta;
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard. Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Foundever