starszy inspektor

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 2 dni temu
Czym będziesz się zajmowaćOsoba na tym stanowisku:
  • Naliczanie uposażeń i innych należności przysługujących policjantom, sporządzanie list płac w celu wypłaty świadczeń wynikających ze stosunku służbowego
  • Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i innych należności dla pracowników cywilnych w oparciu o wykazy przepracowanych godzin, rozkazy personalne i wnioski w celu sporządzenia list do wypłaty
  • Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja kart uposażeń i wynagrodzeń, nanoszenie zmian składników i dokonywanych potrąceń w celu sprawdzania i uzgadniania naniesionych zmian z listami płac, sporządzonymi w systemie płacowym
  • Naliczanie i potrącanie składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy, prowadzenie stosownej ewidencji w celu prawidłowego wyliczenia składek do ZUS
  • Naliczanie, potrącanie i dokumentowanie zaliczek podatkowych w celu prawidłowego wyliczenia podatku do urzędu skarbowego i rozliczenia dochodów podatników (Pit)
  • Wykonywanie czynności związanych z realizowaniem potrąceń na podstawie tytułów wykonawczych i zajęć komorniczych celem zapewnienia terminowego i prawidłowego przekazania pieniędzy
  • Obsługa interesantów, tj. udzielanie informacji, wystawianie zaświadczeń do banków o zarobkach, do ZUS Rp-7 o wynagrodzeniach, wypełnianie druków i deklaracji z tyt. ubezpieczeń grupowych w celu zapewnienia interesantom niezbędnych dokumentów stosownie do potrzeb
  • Współpraca z poszczególnymi ogniwami wydziału oraz jednostkami organizacyjnymi KWP w zakresie wydatków osobowych w celu uzyskiwania niezbędnych informacji
Kogo poszukujemyPotrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze finansów
  • Znajomość Ustawy o Policji (w szczególności rozdział 9)
  • Znajomość Kodeksu pracy (w zakresie płac)
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych
  • Znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
  • Znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • Znajomość Ustawy o ubezpieczeniach zdrowotnych
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w wydatkach osobowych
  • Samodzielność, komunikatywność i dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, obowiązkowość
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Odporność na stres
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.Warunki pracyPraca o charakterze administracyjno-biurowym jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywanych jest w pozycji siedzącej. Praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest na drugim piętrze budynku KWP w Szczecinie w pokoju cztero- lub pięcioosobowym wyposażonym w meble biurowe oraz sprzęt komputerowy i biurowy. Budynek jest wyposażony w windę, jednak cały budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 5.112,57 zł brutto + wysługa do 20%Dodatkowe informacjeDo składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Oświadczenia kandydatów powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.W liście motywacyjnym proszę zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia).Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.Aplikacje niekompletne lub niepodpisane nie przechodzą do dalszego etapu rekrutacji.Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przed upływem tego terminu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 78 11 267 lub 47 78 11 330.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Podobne oferty pracy

  • inspektor wojewódzki

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor wojewódzki do spraw organizacji i nadzoru w systemie…
    • Właśnie
  • Inspektor ds. kontroli w Zespole ds. Sprzedaży

    Zaklad Wodociagow i Kanalizacji Sp. z o.o.

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    W Szczecinie, przy ulicy M. Golisza, znajduje się siedziba Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, instytucji odpowiedzialnej za zapewnienie mieszkańcom dostępu do czystej wody oraz efek…
    • 28 dni temu
  • starszy inspektor

    • Szczecin, zachodniopomorskie
    Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: starszy inspektor do spraw wydatków osobow…
    • 1 dzień temu