
Analityk Marketingu Zdarzeniowego (Event-Driven Marketing Analyst)
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
Dołącz do nas i weź udział w unikatowym projekcie hiperpersonalizacji, który zmieni sposób, w jaki nasi klienci doświadczają usług bankowych.Obowiązki:
- Odpowiedzialność za budowanie i rozwój spersonalizowanych doświadczeń klientów na bazie podejścia zdarzeniowego (event-driven, w tym real time) przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii CRM
- Projektowanie i rozwój procesów marketingu zdarzeniowego z uwzględnieniem kontekstu interakcji, zidentyfikowanych zachowań, preferencji oraz potrzeb klientów Banku
- Prototypowanie, wdrażanie i optymalizacja scenariuszy zdarzeniowych
- Współpraca z zespołami IT, marketingu, sprzedaży w celu kreowania
- Monitorowanie i optymalizacja procesów personalizacji w celu maksymalizacji ich efektywności
- Analityka danych (SQL/Python)
- Zdolności biznesowe i umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów, w tym:
- Analiza biznesowa: Umiejętność identyfikacji i analizy potrzeb Klientów oraz przekładania ich na konkretne rozwiązania marketingowe
- Zarządzanie projektami: Doświadczenie w prowadzeniu projektów od etapu planowania do wdrożenia, z uwzględnieniem zarządzania zasobami i harmonogramem
- Współpraca międzydziałowa: Umiejętność efektywnej współpracy z różnymi działami w organizacji, w tym IT, marketingiem i sprzedażą
- Komunikacja biznesowa: Doskonałe umiejętności komunikacyjne (w tym w języku angielskim), umożliwiające prezentowanie wyników analiz i rekomendacji na różnych poziomach organizacji
- Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i wyciągania z nich wartościowych wniosków
- Umiejętności techniczne, w tym znajomość języków programowania (SQL, Python)
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych w obszarze CRM
- Doświadczenie we wdrażaniu procesów marketingowych opartych na architekturze event-driven
- Znajomość Flink SQL, Jira Software, Bitbucket, Celebrus
- Pracę w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z klientami w real-time
- Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
- Realny wpływ na rozwój i pogłębianie doświadczeń klientów w interakcjach z Bankiem
- Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet premiowy
- Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
- Benefity pozapłacowe, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero