Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukr/ros

Bank Millennium

  • Warszawa, mazowieckie
  • Tymczasowa
  • Pełny etat
  • 2 miesiące temu
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukr/rosNazwa Firmy: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNADepartament: ZESPÓŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW DETALICZNYCH - W-WA 7Rodzaj zatrudnienia: UMOWA NA OKRES PRÓBNYObowiązki:
  • Obsługa Klientów w języku polskim i ukraińskim/rosyjskim, którzy dzwonią na infolinię banku
  • Pomoc Klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
  • Prezentowanie i uruchamianie usług kredytowych i oszczędnościowych dopasowanych do potrzeb naszych Klientek i Klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i/lub rosyjskiego na poziomie min. C1
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży
Oferujemy:
  • Premie miesięczne uzależnione od wyników
  • Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
  • Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia - pierwszy awans już po 3 miesiącach!
  • Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz - karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy potwierdzone certyfikatem Top Emloyers
  • Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu - komputer, oprogramowanie, akcesoria
  • Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
  • Idealny dojazd do pracy - okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów - monitorowany parking
Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj:

Bank Millennium