
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w języku ukr/ros
- Warszawa, mazowieckie
- Tymczasowa
- Pełny etat
- Obsługa Klientów w języku polskim i ukraińskim/rosyjskim, którzy dzwonią na infolinię banku
- Pomoc Klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej
- Prezentowanie i uruchamianie usług kredytowych i oszczędnościowych dopasowanych do potrzeb naszych Klientek i Klientów
- Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i/lub rosyjskiego na poziomie min. C1
- Minimum średnie wykształcenie
- Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
- Pozytywne nastawienie do sprzedaży
- Premie miesięczne uzależnione od wyników
- Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura)
- Profesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne - otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości
- Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia - pierwszy awans już po 3 miesiącach!
- Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę
- Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz - karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy potwierdzone certyfikatem Top Emloyers
- Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu - komputer, oprogramowanie, akcesoria
- Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami
- Idealny dojazd do pracy - okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów - monitorowany parking