Specjalista w Dziale Logistyki Sprzedaż i Obsługa Klienta - Aftermarket

ZF

  • Częstochowa, śląskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 26 dni temu
Req ID 67712 Częstochowa PSS Prod., PolandTwoje zadania:
  • Przyjmowanie zamówień, realizacja i monitorowanie terminowej realizacji wysyłek części dla aftermarket, raportowanie ocen klientów (KPIs z zakresu terminowości i logistycznej jakości dostaw do klientów),
  • Logistyczna obsługa klienta - kontakt z klientem i jego wyznaczonymi przedstawicielami w procesie dostaw (awizowanie transportu, nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych, praca z portalami B2B klientów, kontakt z magazynami zewnętrznymi, agentami celnymi),
  • Voice of Customer - znajomość i komunikowanie wewnątrz zakładu logistycznych wymagań klientów dla części aftermarketi innych informacji istotnych dla poprawnej współpracy z klientami oraz prezentowanie informacji zwrotnej do klienta,
  • Opracowywanie danych sprzedażowych i danych cyklu życia projektów w SAP OR9 (koniec produkcji seryjnej i serwisowej, faz ramp down projektów dla minimalizowania ryzyka zapasów obsolete),
  • Kontakt z funkcjami centralnymi (Sales Team, Corporate Logistics, Aftermarket) i wewnętrznymi wspierającymi produkcję i zaopatrzenie.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (s/w/r) na poziomie C1,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu łańcuchem dostaw w globalnym, międzynarodowym środowisku pracy,
  • Wykształcenie wyższe - logistyka lub kierunki pokrewne związane z łańcuchem dostaw,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość systemu SAP OR9,
  • Umiejętność pracy z dużą ilością informacji i pod presją czasu,
  • Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne/interpersonalne, bardzo dobra organizacja pracy,
  • Znajomość tematyki z zakresu problem solving będzie atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Doskonałą atmosferę i środowisko pracy,
  • Wsprcie w okresie wdrożenia,
  • Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną,
  • Pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi.
Be part of our ZF team as Specjalista w Dziale Logistyki Sprzedaż i Obsługa Klienta - Aftermarket and apply now!ContactWeronika FlakWhat does DEI (Diversity, Equity, Inclusion) mean for ZF as a company?At ZF, we continuously strive to build and maintain a culture where inclusiveness is lived and diversity is valued. We actively seek ways to remove barriers so that all our employees can rise to their full potential. We aim to embed this vision in our legacy through how we operate and build our products as we shape the future of mobility.Find out how we work at ZF:

ZF

Podobne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Odpisywanie na wiadomości

    Carloss Marketing - Media

    • Częstochowa, śląskie
    • 3 700 PLN miesięcznie
    NA CZYM POLEGA PRACA? Twoja praca polega tylko i wyłącznie na odpisywaniu na wiadomości gotowymi skryptami i formułkami oraz wykonywanie prostych zadań poprzez działanie na gotow…
    • 17 dni temu
  • Obsługa klienta

    Patrycja Cesarz

    • Częstochowa, śląskie
    Współpracujemy z polską firmą, powstałą w 2008r z siedzibą zlokalizowaną w Warszawie. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z obsługą klienta w branży reklamowej …
    • 12 dni temu
  • Obsługa klienta z j. niemieckim - Home Office

    Sedulus

    • Częstochowa, śląskie
    • 3 500 PLN miesięcznie
    Obsługa klienta z j. niemieckim - Home Office 67634 Obowiązki kontakt z niemieckojęzycznymi klientami rezerwowanie i umawianie terminów/wizyt z technikami obsługa połączeń…
    • 15 dni temu