Specjalista w Dziale Logistyki Sprzedaż i Obsługa Klienta - Aftermarket
ZF
- Częstochowa, śląskie
- Stała
- Pełny etat
- Przyjmowanie zamówień, realizacja i monitorowanie terminowej realizacji wysyłek części dla aftermarket, raportowanie ocen klientów (KPIs z zakresu terminowości i logistycznej jakości dostaw do klientów),
- Logistyczna obsługa klienta - kontakt z klientem i jego wyznaczonymi przedstawicielami w procesie dostaw (awizowanie transportu, nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych, praca z portalami B2B klientów, kontakt z magazynami zewnętrznymi, agentami celnymi),
- Voice of Customer - znajomość i komunikowanie wewnątrz zakładu logistycznych wymagań klientów dla części aftermarketi innych informacji istotnych dla poprawnej współpracy z klientami oraz prezentowanie informacji zwrotnej do klienta,
- Opracowywanie danych sprzedażowych i danych cyklu życia projektów w SAP OR9 (koniec produkcji seryjnej i serwisowej, faz ramp down projektów dla minimalizowania ryzyka zapasów obsolete),
- Kontakt z funkcjami centralnymi (Sales Team, Corporate Logistics, Aftermarket) i wewnętrznymi wspierającymi produkcję i zaopatrzenie.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (s/w/r) na poziomie C1,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w zarządzaniu łańcuchem dostaw w globalnym, międzynarodowym środowisku pracy,
- Wykształcenie wyższe - logistyka lub kierunki pokrewne związane z łańcuchem dostaw,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość systemu SAP OR9,
- Umiejętność pracy z dużą ilością informacji i pod presją czasu,
- Bardzo dobre umiejętności negocjacyjne/interpersonalne, bardzo dobra organizacja pracy,
- Znajomość tematyki z zakresu problem solving będzie atutem.
- Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
- Doskonałą atmosferę i środowisko pracy,
- Wsprcie w okresie wdrożenia,
- Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi.