Kontroler/-ka administracyjno-kasowy/-a 40h

  • Warszawa, mazowieckie
  • Stała
  • Pełny etat
  • 1 dzień temu
Opis stanowiskaJako Kontroler/-ka administracyjno-kasowy/-a odgrywasz kluczową rolę w zapewnieniu, że nasze zaplecze i stanowiska kasowe są zarówno zorganizowane, jak i precyzyjnie przygotowane pod kątem optymalnej wydajności. Utrzymując wysokie standardy i wdrażając procedury, bezpośrednio przyczyniasz się do poprawy zarówno bezpośrednich, jak i pośrednich doświadczeń związanych z obsługą klienta. Twoja współpraca z zespołem zarządzającym jest kluczem do zwiększenia rentowności poprzez inteligentną logistykę i wydajną operacyjność sklepu. Razem nie tylko tworzymy sklep, ale również angażujące i dochodowe doświadczenie.Kluczowe obowiązki
  • Oferowanie klientom wysokiego poziomu obsługi poprzez doradztwo w zakresie stylizacji, wiedzę o produktach i doświadczenie w sklepie
  • Otwieranie i zamykanie sklepu oraz wspieranie innych członków zespołu zarządzającego w razie potrzeby
  • Przetwarzanie i bankowość codziennej sprzedaży
  • Wprowadzanie listy płac
  • Odpowiedzialność za wynik audytu sklepu i szkolenie innych w zakresie operacyjności sklepu
  • Przyjmowanie i praca z dostawami
  • Nadzorowanie działalności sklepu
  • Uzupełnianie zapasów
  • Bycie ambasadorem marki i zapewnianie najlepszych doświadczeń naszym klientom
KwalifikacjeNa stanowisko Kontrolera/-ki administracyjno-kasowego/-ej poszukujemy osób, które ucieleśniają ducha pracy zespołowej, ciągłego doskonalenia i świadomości kosztów. Optymistyczne nastawienie i elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się okoliczności i preferencji klientów to kluczowe cechy, które cenimy. Posiadasz umiejętność podejmowania niezależnej inicjatywy, odpowiadając na potrzeby zarówno biznesowe, jak i klientów, efektywnie, jak i skutecznie zarazem.Czego potrzebujesz, aby odnieść sukces:Wiedza
  • Rozumiesz, co składa się na doskonałą obsługę klienta
  • Masz doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub obsłudze klienta
  • Dobrze posługujesz się językiem polskim i angielskim
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu gotówką i wprowadzaniu listy płac będzie dodatkowym atutem
Motywacja
  • Lubisz pracować w zespole i z klientami
  • Spełniasz się w rutynowych zadaniach i organizowaniu siebie i innych
Zachowanie
  • Wyrażasz swoje opinie, ale jesteś w stanie zaakceptować wspólne pomysły
  • Podejmujesz inicjatywę i bierzesz odpowiedzialność za realizację wyznaczonych zadań i zapewnianie naszym klientom wspaniałych doświadczeń
  • Cechuje Cię samoświadomość, rozumiesz, że działania mają konsekwencje, a w interakcjach wykazujesz się szacunkiem i brakiem osądu
  • Skutecznie ustalasz priorytety i dostosowujesz się do nagłych zmian
  • Komunikujesz się jasno i zwięźle
  • Dostrzegasz możliwości usprawnienia codziennych procesów
Dotychczasowe osiągnięcia
  • Udokumentowane doświadczenie w szkoleniu innych w zakresie BHP i/lub procedur bezpieczeństwa
  • Doświadczenie w obsłudze sklepu, w tym procedury otwierania i zamykania sklepu, praca z dostawami
Dodatkowe informacjeStanowisko na cały etat z umową na 40 godzin tygodniowo. Aplikuj, przesyłając swoje CV w języku polskim lub angielskim tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14.09.2025r. Ze względu na zasady dotyczące danych, akceptujemy tylko aplikacje za pośrednictwem naszej strony kariery.BenefityWszystkim naszym pracownikom oferujemy atrakcyjne benefity z szerokimi możliwościami rozwoju. Wszyscy nasi pracownicy otrzymują 25% zniżki pracowniczej, możliwej do wykorzystania we wszystkich markach Grupy H&M w sklepach i online. Oprócz zniżki pracowniczej, wszyscy nasi pracownicy są objęci Programem Motywacyjnym H&M - HIP. Więcej informacji na temat programu motywacyjnego H&M można znaleźćOprócz tego, nasi współpracownicy otrzymują również:
  • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
  • Programy MultiSport i MultiLife
  • H&M Incentive Program
  • Ubezpieczenie na życie UNUM
  • Allianz Prywatne ubezpieczenie medyczne
  • Program poleceń
  • Urlop jubileuszowy
  • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju
Inkluzywność i różnorodnośćW Grupie H&M jesteśmy zdeterminowani, aby tworzyć i utrzymywać inkluzywne, zróżnicowane i sprawiedliwe miejsca pracy w całej naszej organizacji. Nasze zespoły składają się z różnych osób, które dzielą się i łączą swoją wiedzę, doświadczenie i pomysły. Posiadanie zróżnicowanych zespołów ma pozytywny wpływ na to, jak radzimy sobie z wyzwaniami, co postrzegamy, jako możliwe i jak odnosimy się do naszych współpracowników i klientów na całym świecie, dlatego w naszym procesie rekrutacji bierzemy pod uwagę wszystkie wymiary różnorodności.COSCOS oferuje garderobę gotową do noszenia i akcesoria zakorzenione w wyjątkowej jakości i trwałym designie. Charakteryzuje się wyrafinowaną estetyką, która ucieleśnia luksus, kładąc nacisk na rzemiosło, innowacyjne podejście oraz inspirujące trendy w modzie.

H&M

Podobne oferty pracy

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    LEVEL WORK Sp. z o. o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Dołącz do zespołu! – Pracownik administracyjno-biurowy Miejsce pracy: Warszawa Wawer (obok PKP Warszawa Wawer) Chcesz pracować w przyjaznej atmosferze, w zespole który się wspi…
    • 7 dni temu
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    Grafton Sp. Z o.o.

    • Warszawa, mazowieckie
    Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się …
    • 14 dni temu
  • Praca administracyjno-biurowa

    FZZPOZiPS

    • Śródmieście (Warszawa)
    • 4 750 PLN miesięcznie
    Firma- Federacja Związków Zawodowych Pracowników Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej zatrudni osobę na stanowisko: Pracownika Administracyjno-biurowego z elementami księgowości m…
    • 8 godzin temu