Specjalista/tka ds. wsparcia w zespole CRM
Warta
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- współtworzenie kampanii sprzedażowo-marketingowych, monitoring przebiegu oraz analiza ich efektywności,
- udział w szkoleniach dla sieci sprzedaży oraz działaniach komunikacyjnych, które zwiększają efektywność wykorzystania CRM w sieci sprzedaży,
- wsparcie managerów oraz doradców w ich codziennej pracy operacyjnej w ramach kampanii sprzedażowych,
- tworzenie materiałów szkoleniowo-edukacyjnych,
- aktywnie wsparcie działania związanych z obsługą i rozwojem systemów CRM,
- monitorowanie rynku ubezpieczeń w zakresie działań konkurencji w obszarze kampanii sprzedażowych,
- budowanie polityki kontaktu z klientem, nadzór nad jej realizacją.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne, marketing),
- doświadczenie zawodowe zdobyte w realizacji kampanii sprzedażowych oraz wsparciu sprzedaży,
- znajomość informatycznych systemów CRM-owych (np. Salesforce) mile widziane
- doświadczenie w pracy w branży ubezpieczeń/ znajomość produktów ubezpieczeniowych - mile widziana,
- komunikatywność, energia, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
- nastawienie na klienta i dobre rozumienie dynamiki budowania relacji,
- zdolność analitycznego myślenia oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań,
- wysokie zaangażowanie w wykonywane zadania i kreatywność,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
- Pracę w stabilnej organizacji będącej częścią jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych
- pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni z domu)
- prócz wynagrodzenia podstawowego - system premiowy
- dostęp do platformy benefitowej (m.in. karnet sportowy, opieka medyczna, dofinansowania do wypoczynku, rabaty i wiele innych)
- platformę wellbeingową (webinary, podcasty, czat ze specjalistami itp.)
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- zniżki na produkty ubezpieczeniowe Warty
- różnorodne szkolenia wewnętrzne (online)