Opis wymagań: Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - doświadczenie zawodowe: 3 lata; - znajomość obowiązujących przepisów prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń; - komunikatywna znajomość języka polskiego; Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, zleceniobiorców; - sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy; - ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy - samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz dokonywanie potrąceń zgodnie z przepisami przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,PIT,PPK; - sporządzanie obowiązujących deklaracji, sprawozdań dla potrzeb ZUS, US, GUS, PFRON; - monitorowanie terminowości badań lekarskich oraz współpraca z obszarem BHP obsługa programu Płatnik przygotowywanie zestawień i raportów na wewnętrzne potrzeby Pracodawcy bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych. [Zgłoszenia: slawomir.kozlowski@ggko.pl]Wykształcenie: konieczne wyższe (w tym licencjat)-Język: polskiDane PracodawcyNazwa Pracodawcy: GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.NIP Pracodawcy: 5220002222Adres siedziby i miejsca wykonywania pracy: 02-380 Warszawa, ul.Grójecka 184Dzielnica: OchotaDane KontaktoweAdres do kontaktu: 02-380 Warszawa, ul.Grójecka 184Preferowana forma kontaktu:- e-mail: slawomir.kozlowski@ggko.pl
Urząd Pracy m. st. Warszawy