Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Malborku

  • Malbork, pomorskie
  • Stała
  • Pełny etat
  • Właśnie
Komenda Powiatowa Policji w Malborku
Komendant Powiatowy Policji w Malborku poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:InspektorMiejsce pracy: MalborkOgłoszenie o naborze Nr 155818Warunki pracybariery architektoniczne: brak wind na wyższych kondygnacjach, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,podstawowe wyposażenie stanowiska to: komputer, telefon, drukarka,obsługa interesantów wewnętrznych i zewnętrznychZakres zadań
  • bieżąca rejestracja w dzienniku korespondencyjnym i podawczym poczty wydziału
  • prowadzenie na bieżąco archiwizacji dokumentów wydziału
  • spisywanie protokołów z odpraw wydziału
  • kompletowanie i segregowanie dokumentacji określonych przez Naczelnika wydziału
  • sporządzanie korespondencji z innymi jednostkami Policji i Sądami, odpowiadania na pisma
  • prowadzenie rejestrów wydziału
Wymagania niezbędne wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość obowiązujących przepisów resortowych
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • biegła obsługa komputera (znajomość podstawowych programów) oraz umiejętność obsługi poczty internetowej
  • posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do krajowych informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne"
  • wysoka jakość i systematyczność wykonywanych zadań
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • podnoszenie swoich kompetencji poprzez samodoskonalenie
  • miejsce zamieszkania - miasto Malbork
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaTermin i miejsce składania dokumentów Dokumenty należy złożyć do: 2025-09-17 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Malborku
ul. Gen. de Gaulle'a 3
82-200 MalborkDane osobowe - klauzula informacyjna:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru * Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji * Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; * prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. * Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Praca.pl

Podobne oferty pracy

  • inspektor

    • Malbork, pomorskie
    Komenda Powiatowa Policji w Malborku Komendant Powiatowy Policji w Malborku poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor Wydział Prewencji 82-200 Malbork ul. gen.…
    • 22 godziny temu
  • inspektor

    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    • Malbork, pomorskie
    Komenda Powiatowa Policji w Malborku Czym będziesz się zajmować Osoba na tym stanowisku: bieżąca rejestracja w dzienniku korespondencyjnym i podawczym poczty wydziału prowadz…
    • 1 dzień temu