Business Technical Services Analyst
personnelservice
- Warszawa, mazowieckie
- Stała
- Pełny etat
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w zakresie usług i wsparcia technicznego
- Wspieranie w analizie wymagań biznesowych klientów, szacowanie nakładu pracy oraz proponowanie rozwiązań
- Przekształcanie wymagań biznesowych klientów w szczegółowe specyfikacje techniczne
- Utrzymywanie wiedzy na temat kluczowych problemów biznesowych zgłaszanych przez Service Desk
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji systemów klientów
- Udział w zarządzaniu wydaniami oprogramowania
- Realizacja prostych planów projektowych i rozwojowych
- Okazjonalne wsparcie Service Desk jako pierwsza linia wsparcia
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: informatyka lub pokrewne)
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w analizie, rozwiązywaniu problemów, pracy z klientami oraz umiejętnościach troubleshootingu
- Doświadczenie w pracy z API i wsparciu komunikacji w czasie rzeczywistym
- Umiejętność przekładania informacji technicznych na język zrozumiały dla biznesu
- Gotowość do wsparcia on-call w systemie rotacyjnym
- Praca w godzinach dostosowanych do czasu USA: 14:00–22:00 CET (8:00–16:00 EST)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1–C2, w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w programowaniu i wdrażaniu oprogramowania dla usług finansowych
- Znajomość branży kart płatniczych
- Doświadczenie z narzędziami do pracy z API (np. Postman)
- Certyfikaty ITIL, PMP lub równoważne
- Znajomość programowania w C, C++, ANSI C, VB.NET, ASP.NET, Oracle PL/SQL lub pracy w środowisku UNIX/Linux
- Pracę w globalnym środowisku przy projektach skierowanych na rynek międzynarodowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Szkolenie wprowadzające
- Szkolenia dla pracowników rozwijające potencjał zawodowy i osobisty
- Karty lunchowe Pluxee
- Karty Multisport w preferencyjnych cenach
- Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie