Product Owner - digitalizacja procesów obsługi klienta

Santander

  • Warszawa, mazowieckie
  • Umowa
  • Pełny etat
  • 21 dni temu
Product Owner - digitalizacja procesów obsługi klientaCountry: PolandNa bank zadbamy dla Ciebie o:
  • umowę o pracę (pierwsza na 12 miesięcy),
  • pracę hybrydową częściowo w biurze w Warszawie, al. Jana Pawła II 17 lub Pereca 1 (przy Rondzie ONZ), Poznaniu, ul. Kolorowa 8 i 10 (przy centrum handlowym King Cross), Wrocławiu, ul. Robotnicza 11 (przy Muzeum Współczesnym),
  • zespół/lidera: Area - Tribe Everyday Banking - śmiało sprawdź z kim możesz pracować [
], * cel: prowadzenie inicjatyw związanych z digitalizacją i optymalizacją procesów obsługi klientów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających satysfakcję użytkownikówNależymy do pierwszej trójki największych banków w Polsce i jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Santander. W naszej centrali łączymy kilkanaście jednostek biznesowych, w tym nasze zaplecze technologiczne. Choć jesteśmy zupełnie różni to mamy jeden cel - wszystko robimy na bank.Na co dzień pracujemy w metodyce agile - w chapterach i squadach. Mamy też możliwość integracji z innymi pracownikami np. dzięki ponad 20 Klubom Zainteresowań.Cenimy różnorodność wśród naszych pracowników. Wierzymy, że każdy, bez względu na indywidualne predyspozycje, może wnieść niepowtarzalną perspektywę do naszej firmy.Aplikuj, jeśli:
  • masz minimum 5 letnie doświadczenie w instytucji finansowej w obszarze tworzenia procesów i produktów,
  • masz udowodnione sukcesy w analizowaniu potrzeb klientów oraz wprowadzaniu rozwiązań, produktów, usług w oparciu o metodologię Service Design,
  • z praktyki znasz wdrażanie produktów i usług bankowych/finansowych, procesów i kanałów dystrybucji, dobrze znasz się na regulacjach prawnych w sektorze,
  • masz doświadczenie w opisie i analizie procesów biznesowych,
  • potrafisz zarządzać wieloma projektami i priorytetyzować działania w celu uzyskania optymalnych rezultatów,
  • posiadasz silne umiejętności analityczne, zdolności przywódcze i negocjacyjne,
  • prezentujesz konsekwencję w działaniu zorientowanym na wynik,
  • działasz samodzielnie i masz chęć podejmowania wyzwań,
  • bardzo dobrze znasz język angielski,
  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • Agile znasz z pracy w projektach prowadzonych w tej metodyce.
Twoje zadania w tej roli:
  • koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za digitalizację/transformację procesów obsługi, w tym dostarczanie technologicznych, systemowych i procesowych zmian,
  • definiowanie procesów obsługi klienta w kanałach zdalnych i oddziałach,
  • analizowanie i optymalizowanie procesów biznesowych,
  • współtworzenie polskiego rynku nowoczesnych i innowacyjnych usług bankowych w obszarze doświadczenia klienta,
  • uczestniczenie w międzynarodowych projektach oraz współpraca w ramach struktur regionalnych,
  • propagowanie rozwiązań w zakresie migracji klientów do kanałów zdalnych.
To masz na bank:
  • umowę o pracę (pierwszą na 12 miesięcy),
  • pracę w trybie hybrydowym w (lokalizacja na początku oferty),
  • prywatną opiekę medyczną Medicover (z możliwością wykupienia pakietu stomatologicznego),
  • system kafeteryjny z punktami do wymiany na aktywności, np. wypoczynkowe, kulturalne, gastronomiczne lub dofinansowanie do przedszkola/żłobka/klubu dziecięcego,
  • kartę Multisport,
  • ofertę produktową banku oraz pożyczki na pracowniczych warunkach,
  • aktywności wellbeingowe, np. Kluby Zainteresowań, webinary, ćwiczenia, podcasty; inicjatywy w biurach np. mammobus, profilaktyczne badanie wzroku, warsztaty z samoobrony,
  • wyprawkę dla dzieci,
  • benefity dla osób z niepełnosprawnościami: dodatek finansowy na cele prozdrowotne, dodatkowe 2 dni urlopu dla pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności, całkowita praca zdalna, jeśli charakter pracy na to pozwala,
  • platformę ze szkoleniami zewnętrznymi i wewnętrznymi – np. programowanie czy analiza danych lub komunikacja, podejście strategiczne, negocjacje i inne,
  • program poleceń pracowniczych – nagrodę pieniężną za polecenie osoby do pracy w banku.
Jak wygląda wdrożenie i rozwój?
  • Na bank nie rzucimy Cię na głęboką wodę. Zaplanowaliśmy wdrożenie, które obejmować będzie wprowadzenie do organizacji, Twojej jednostki biznesowej i zadań.
  • Przez początkowy okres pracy będzie towarzyszył Ci Buddy, który pokaże Ci naszą kulturę organizacyjną i odpowie na wszystkie pytania.
Dołącz do nas w kilku krokach.
  • Wyślij CV do naszej analizy, a my podejmiemy decyzję czy zaprosimy Cię do kolejnego etapu.
  • Spotkaj się (online) z rekruterem(-ką) i managerem(-ką).
  • Wykonaj zadanie merytoryczne/test (w zależności od stanowiska).
  • Pracuj z nami w naszym zespole!
Po każdym z etapów rekrutacji otrzymasz od nas informację zwrotną, dostosowaną do jego poziomu zaawansowania. Po spotkaniach zaś wrócimy do Ciebie z kompleksowym podsumowaniem mailowym lub telefonicznym.Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług.

Santander